Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Bra, lagom varmt och lätt duggregn. 5,5 km på 35 min.

Överlag vacker runda, med passage av (troligen) en av Sveriges fulaste platser srv:s avfallsanläggning i Gladö, hela gladö industriområde är ju inte så sexigt det heller. Men efter hökkärr blev det fint, sjukt lerigt dock.

God fart hela vägen 4:36 över

Pwew!
Åt 10:30, på gymmet för pullups, dips och dragonflags lite efter 13.
1400 joggade jag hem. Var bara 3,6 km så tänkte att osmarta laddningen inte borde spela så mycket roll.
Kändes som att jag hade blyskor och var tvungen att springa på asfalten i st

Simmade i morse och det kändes riktigt bra med teknik som fungerade, sen ett stenhårt spinningpass som gjorde att man är mör en bit in på dan...härligt!

Lite duggregn o +5 ... ganska skönt fast jag vände i dörren och bytte till anorak 😉
Gjorde en sväng in i skogen, där det låg kvar snö/is i spåret. Inget som skulle duga för skidåkning.

Blåsigt som bara den på Östgötaslätten, trodde jag skulle blåsa ned i Roxen. Men ändå 21 tappra kilometer avklarade och det kändes mycket fint. (t+)

Göteborgsvarvets premiärbana = kanonpass 🙂

Medvind ibland å motvind ibland.....det senare oftast i motbackarna....Höll ett lågt men säkert tempo som slutade på 4.43.08....Tja jag skyller allt på vädret....i normala fall hade jag gjort under 4.42....ehe...?!

Helt underbart! 18km i härlig vårsol. Det längsta jag någonsin sprungit!! Det bara "flöt" på. Nu känns det som om jag kommer klara av halvmaran i sept.

lite kortare än tänkt men det gick fint ändå. Tyvärr så han jag komma hem innan solen tog sig igenom molnen