Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 19:00Utrustad med nya dojjor gav jag mig iväg, tung i sinnet innan så passet blev såklart tungt det också. Nåja, 5km blev det i alla fall. Å solsken förståss (H)
Utrustad med nya dojjor gav jag mig iväg, tung i sinnet innan så passet blev såklart tungt det också. Nåja, 5km blev det i alla fall. Å solsken förståss (H)
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 20:26Ett skönt pass på 17 km! Trots stumma ben första 8km,och avsaknad av vätska! Vädret hjälpte nog till!
Ett skönt pass på 17 km! Trots stumma ben första 8km,och avsaknad av vätska! Vädret hjälpte nog till!
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 20:5219 km asfalt, som helhelt skönt, men alltför långsamt. 🙂 3-4 första och 3-4 sista km gick trögt, resten lätt som en plätt.
19 km asfalt, som helhelt skönt, men alltför långsamt. 🙂 3-4 första och 3-4 sista km gick trögt, resten lätt som en plätt.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 20:56Lite stelt i ena benet så jag körde bara två ynka streak-pass idag efter gårdagens Vällingby Marathon. Konstigt att jag inte kan komma på vad det var som var så där djävla svårt med det loppet i år. 20 bröt tydligen å visst var det svårt med allt grus på
Lite stelt i ena benet så jag körde bara två ynka streak-pass idag efter gårdagens Vällingby Marathon. Konstigt att jag inte kan komma på vad det var som var så där djävla svårt med det loppet i år. 20 bröt tydligen å visst var det svårt med allt grus på
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 21:04märkligt lätt. Trots att jag var under narkos i fredags och ganska dimmig efter allt "knark" hela dagen igår också satte jag PB på milen idag 🙂
märkligt lätt. Trots att jag var under narkos i fredags och ganska dimmig efter allt "knark" hela dagen igår också satte jag PB på milen idag 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 21:38Tog bort dubbarna idag, SKÖNT.... Lyckades springa min VU runda idag utan att få väldigt ont i knät tack vare tidningen iFORMs tips om 5:1 löpning motsvarar 5 minuter löpning och 1 min gång osv.... Lyckas också få upp hastigheten på löpminutrarna och tide
Tog bort dubbarna idag, SKÖNT.... Lyckades springa min VU runda idag utan att få väldigt ont i knät tack vare tidningen iFORMs tips om 5:1 löpning motsvarar 5 minuter löpning och 1 min gång osv.... Lyckas också få upp hastigheten på löpminutrarna och tide
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 23:59Det är kontraster... Knät ömmade lite på dagens långpass men det släppte helt efter dryga kilometern. Superskönt pass. Första i shorts för året.
Det är kontraster... Knät ömmade lite på dagens långpass men det släppte helt efter dryga kilometern. Superskönt pass. Första i shorts för året.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 14:574,3 km. Tid: 19:48. Kändes tyngt! Hade planerat ta två varv men orkade inte.Har haft så mycket annat träning de sista veckorna. För mycket är för mycket! det är bara vila lite! Då ska vi se om det känns bättre??:@
4,3 km. Tid: 19:48. Kändes tyngt! Hade planerat ta två varv men orkade inte.Har haft så mycket annat träning de sista veckorna. För mycket är för mycket! det är bara vila lite! Då ska vi se om det känns bättre??:@
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 16:01Tungt så in i norden! Men jag gick ut för att försöka hålla tempo hela rundan (5 km), så det var väl som det skulle egentligen.
Vädret var helt otroligt skönt, med sol och behaglig temperatur, så på ett sätt skulle jag väl egentligen ha tagit ett "långpa
Tungt så in i norden! Men jag gick ut för att försöka hålla tempo hela rundan (5 km), så det var väl som det skulle egentligen.
Vädret var helt otroligt skönt, med sol och behaglig temperatur, så på ett sätt skulle jag väl egentligen ha tagit ett "långpa
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 20:25Det kändes.... överraskande....! 😉
Både i måndags och idag har jag pressat på när jag sprungit mina 5-km-rundor. I måndags ville jag se om jag orkade springa hela rundan och "pressa" hela tiden. Jag gjorde det, och presterade en (för mig) otroligt bra t
Det kändes.... överraskande....! 😉
Både i måndags och idag har jag pressat på när jag sprungit mina 5-km-rundor. I måndags ville jag se om jag orkade springa hela rundan och "pressa" hela tiden. Jag gjorde det, och presterade en (för mig) otroligt bra t