Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

6km. efter natt jobbet med tiden 26:28 Bästa hittills i vår men det kändes tynggggt!!!

OBS! Susanne! Du är topp form i denna vår!! Du får vänta bra resultat på sommaren och hösten om du bara håller dig frisk! (t+)

10 km i Karlstad, Skutberget. Så skönt!

8x1000 på källbrink. Avslappnat i 3:40 fart, storartat!

Dagens pass kändes väldigt roligt och fyllt av skratt men också sjukt jobbigt och nära till total utmattning. Det var första intervallpasset med klubben och flera kommer det bli för det var välbehövligt på alla möjliga sätt. 🙂

Skönt och sjukt jobbigt. Grym uppförsbacke på slutet med ettriga små skällande hundar som mötte mig på toppen.

Skönt att masa mig ut, "långpass" men kunde ha gått fortare. Å andra sidan var inte syftet att pressa fart utan snarare att hålla ner pulsen.

4,3Km.Med tiden 17:35 Snabbaste runda rund byn för den här våren.
4:04 km/h. Kändes också skönt . 🙂

Tack Juhani! Jag ska försöka "hålla i mig" lite så att jag inte blir övermodig och springer och skadar eller överanstränger mig, men när det går såhär bra vill man bara ha mer och mer! 🙂

Det kändes bara bra tack. Långpass på ca 20km. Efter 10km började min gamla vän "skavsår i hålfoten" göra sig påmind men det ömmade bara lätt. Får köpa vaselin.
Annars noterade jag att Vallentuna tätort nu är för liten för mig. Fastän jag i princip slicka

Riktigt bra! Med kraftig motvind och ett par oplanerade uppförsbackar fick jag dock hålla nere tempot rejält för att inte pulsen skulle skena iväg. Men nära nog ingen känning i mitt sneda knä. Det räcker för att jag ska markera i kolumnen för "riktigt bra