Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens pass var helt grymt. 40,31km löpning på pigga löpvilliga ben 🙂

Hyfsat långt Linda. Bra jobbat där!

Över förväntan! Satt länge och analyserade var "felet" var; hade både sprungit "för långt" och "för snabbt". Till sist gav jag upp, och konstaterade att allt verkade stämma och att jag helt enkelt gjort bra ifrån mig! 😉

Kändes lite tungt i benen idag. Provar lite olika tempo inför lördagens kyrkstafett på Öland. Men de sista 2 km var underbart skönt 🙂

Dagens pass kändes jättebra ända tills jag tittade på klockan. Skyller det på blåsten...

Blåsigt var det. Första riktiga långpasset sen januari för mig och jag var väldigt osäker på hur jag skulle stå distansen. Tog det riktigt lugnt från start men det gick såpass bra att det fick bli en fartökning andra halvan. Då kommer man hem snabbare. 28

Landsvägslöpning i solsken känndes bra trots lite motvind. Vart lite kortare än planerat, men 18km är bättre än 0km.

Rätt bra. Litet test för att kolla förkylningen.

Nu har jag äntligen kommit igång med min löpning (t+) . 8 km blandad terräng. Skönt 🙂

1/5 Vappuhölkkä (Lohijärvi loppet) Tävling 5km. Lite snorig ännu efter två veckors flunssa. Satt därför mig mål att nå 20min. Men överraskade mig själv.Kändes lätt att springa och andningen funkade bar när det små regnade. Tiden blev efter intensiv spurt