Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 20:38Dagens pass var helt grymt. 40,31km löpning på pigga löpvilliga ben 🙂
Dagens pass var helt grymt. 40,31km löpning på pigga löpvilliga ben 🙂
Quote from Elias Engqvist on 1 May 2010, 23:26Hyfsat långt Linda. Bra jobbat där!
Hyfsat långt Linda. Bra jobbat där!
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 00:07Över förväntan! Satt länge och analyserade var "felet" var; hade både sprungit "för långt" och "för snabbt". Till sist gav jag upp, och konstaterade att allt verkade stämma och att jag helt enkelt gjort bra ifrån mig! 😉
Över förväntan! Satt länge och analyserade var "felet" var; hade både sprungit "för långt" och "för snabbt". Till sist gav jag upp, och konstaterade att allt verkade stämma och att jag helt enkelt gjort bra ifrån mig! 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 12:58Kändes lite tungt i benen idag. Provar lite olika tempo inför lördagens kyrkstafett på Öland. Men de sista 2 km var underbart skönt 🙂
Kändes lite tungt i benen idag. Provar lite olika tempo inför lördagens kyrkstafett på Öland. Men de sista 2 km var underbart skönt 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 14:51Dagens pass kändes jättebra ända tills jag tittade på klockan. Skyller det på blåsten...
Dagens pass kändes jättebra ända tills jag tittade på klockan. Skyller det på blåsten...
Quote from Jonny Persson on 2 May 2010, 17:25Blåsigt var det. Första riktiga långpasset sen januari för mig och jag var väldigt osäker på hur jag skulle stå distansen. Tog det riktigt lugnt från start men det gick såpass bra att det fick bli en fartökning andra halvan. Då kommer man hem snabbare. 28
Blåsigt var det. Första riktiga långpasset sen januari för mig och jag var väldigt osäker på hur jag skulle stå distansen. Tog det riktigt lugnt från start men det gick såpass bra att det fick bli en fartökning andra halvan. Då kommer man hem snabbare. 28
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 17:32Landsvägslöpning i solsken känndes bra trots lite motvind. Vart lite kortare än planerat, men 18km är bättre än 0km.
Landsvägslöpning i solsken känndes bra trots lite motvind. Vart lite kortare än planerat, men 18km är bättre än 0km.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 19:54Rätt bra. Litet test för att kolla förkylningen.
Rätt bra. Litet test för att kolla förkylningen.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:03Nu har jag äntligen kommit igång med min löpning (t+) . 8 km blandad terräng. Skönt 🙂
Nu har jag äntligen kommit igång med min löpning (t+) . 8 km blandad terräng. Skönt 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 19:451/5 Vappuhölkkä (Lohijärvi loppet) Tävling 5km. Lite snorig ännu efter två veckors flunssa. Satt därför mig mål att nå 20min. Men överraskade mig själv.Kändes lätt att springa och andningen funkade bar när det små regnade. Tiden blev efter intensiv spurt
1/5 Vappuhölkkä (Lohijärvi loppet) Tävling 5km. Lite snorig ännu efter två veckors flunssa. Satt därför mig mål att nå 20min. Men överraskade mig själv.Kändes lätt att springa och andningen funkade bar när det små regnade. Tiden blev efter intensiv spurt