Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 15:33kändes bra tog det lungt första passet över 6 km sen oktober, 12km 69 min, kändes bra, nu är det bara att börja pressa!
kändes bra tog det lungt första passet över 6 km sen oktober, 12km 69 min, kändes bra, nu är det bara att börja pressa!
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 18:46Att träna för maran må vara tidsödande, men det märktes idag att det betalar sig. Sprang en mil efter jobbet avslappat och det visade sig vara samma kilometertid som då jag de senaste åren dragit på en hel del. Skönt...
Att träna för maran må vara tidsödande, men det märktes idag att det betalar sig. Sprang en mil efter jobbet avslappat och det visade sig vara samma kilometertid som då jag de senaste åren dragit på en hel del. Skönt...
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 19:17Häpnadsväckande bra. Skulle springa intervaller men hade för lite tid, men det gick fortare än jag trodde jag kunde - fast sk-jobbigt!
Häpnadsväckande bra. Skulle springa intervaller men hade för lite tid, men det gick fortare än jag trodde jag kunde - fast sk-jobbigt!
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 21:34Intervaller i dag, känndes riktigt bra. Konstigt att det känns så väldigt mycket lättare att springa i kortbyxor jämfört med långbyxor.
Intervaller i dag, känndes riktigt bra. Konstigt att det känns så väldigt mycket lättare att springa i kortbyxor jämfört med långbyxor.
Quote from Elias Engqvist on 4 May 2010, 21:42Intervaller här också: 2*2000+2*1000+2*500 Och jag satte alla utom den 4:e. Kände mig ganska stark faktiskt. Dessutom hade vi tur med vädret!
Intervaller här också: 2*2000+2*1000+2*500 Och jag satte alla utom den 4:e. Kände mig ganska stark faktiskt. Dessutom hade vi tur med vädret!
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 09:31Lättlöpning för att varva ner färdigt efter gårdagen. Kände mig stel i början! Men skönt att äntligen få till ett morgonpass igen, frisk och nytvättad morgon fast den nästan kändes som september efter temperaturfallet. Få se om pass två blir av nu ...
Lättlöpning för att varva ner färdigt efter gårdagen. Kände mig stel i början! Men skönt att äntligen få till ett morgonpass igen, frisk och nytvättad morgon fast den nästan kändes som september efter temperaturfallet. Få se om pass två blir av nu ...
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 10:16Intervaller.!
Först uppvärmning 1600m. sedan
5x400m. En minuts vila mellan sedan fem minut vila och
5x100m. en minuts vila mellan. sist nerlöpning 1200m.
Vårens första intervallpass. och kändes jävligt jobbigt!
Fyrahundra meters tiderna var sega! 66,76,7
Intervaller.!
Först uppvärmning 1600m. sedan
5x400m. En minuts vila mellan sedan fem minut vila och
5x100m. en minuts vila mellan. sist nerlöpning 1200m.
Vårens första intervallpass. och kändes jävligt jobbigt!
Fyrahundra meters tiderna var sega! 66,76,7
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:37Djävligt tungt....för myche vedstapling in i min lilla Skoda Felicia...å sedan ut ur den å in i ved-boa. Körde en lugn fyra efteråt innan duschen typ.
Djävligt tungt....för myche vedstapling in i min lilla Skoda Felicia...å sedan ut ur den å in i ved-boa. Körde en lugn fyra efteråt innan duschen typ.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 22:57Segt första5km,därefter lossade det!Underbart väder att springa i!
Segt första5km,därefter lossade det!Underbart väder att springa i!
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 06:55Sprang hummlestaffeten i Bromölla med "stigmännen" fick förtroendet att ansvara för andra sträckan i första laget.
Panik i hela kroppen efter 2kilometer och den enda tanken som slog igenom förstör nu inte detta för hela laget.
Men staplande steg gick jag
Sprang hummlestaffeten i Bromölla med "stigmännen" fick förtroendet att ansvara för andra sträckan i första laget.
Panik i hela kroppen efter 2kilometer och den enda tanken som slog igenom förstör nu inte detta för hela laget.
Men staplande steg gick jag