Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 15:15Kände mig jätteseg i benen imorse, förstår inte varför.
Det blev iaf bättre och lättare eftersom.
Kände mig jätteseg i benen imorse, förstår inte varför.
Det blev iaf bättre och lättare eftersom.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 15:19Dagens pass kändes mycket tungt. Inte så långt 8,2 km men det var mycket tunga ben och trötta muskler. Men då hade jag ca 20km i benen sen gårdagen också. Blir nån vilodag nu för återhämtning sen kör man igen!!
Dagens pass kändes mycket tungt. Inte så långt 8,2 km men det var mycket tunga ben och trötta muskler. Men då hade jag ca 20km i benen sen gårdagen också. Blir nån vilodag nu för återhämtning sen kör man igen!!
Quote from Jonny Persson on 15 May 2010, 15:19Helt underbart! Årets första pass med endast strumpor, skor, shorts, solglasögon och kepa. Det är så här löpning ska vara. På schemat stod det dessutom "14 km spring precis hur du vill". Så det blev knappa timmen fartlek av det hela. Me-like-a-lot!
Helt underbart! Årets första pass med endast strumpor, skor, shorts, solglasögon och kepa. Det är så här löpning ska vara. På schemat stod det dessutom "14 km spring precis hur du vill". Så det blev knappa timmen fartlek av det hela. Me-like-a-lot!
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 16:56Det där låter jobbigt Thomas. Hoppas du mår bättre nu.
För mig blev det ett kort morgonpass 5,5 km backigt som tog 35 min.
Det var väldigt varmt och svettigt trots att kl bara var 10 på morgonen.
+25 i skuggan och fruktansvärt varmt och vindstilla i sole
Det där låter jobbigt Thomas. Hoppas du mår bättre nu.
För mig blev det ett kort morgonpass 5,5 km backigt som tog 35 min.
Det var väldigt varmt och svettigt trots att kl bara var 10 på morgonen.
+25 i skuggan och fruktansvärt varmt och vindstilla i sole
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 18:11Vilodag idag. Bara lätt cykling med mtb:n.
I morgon blir det löpning. Kanske till Tyresta by t/r från Alby. 24 km i så fall...vi får se vad benen tycker. Har tänkt ett kortare pass...men jag vill springa långt! Behöver inte gå fort...
Vilodag idag. Bara lätt cykling med mtb:n.
I morgon blir det löpning. Kanske till Tyresta by t/r från Alby. 24 km i så fall...vi får se vad benen tycker. Har tänkt ett kortare pass...men jag vill springa långt! Behöver inte gå fort...
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2010, 18:33Ett rent njutningspass, 6km och 160 höjdmeter i skogen med frun. 21 grader varmt. Aaaah, sommar!
Ett rent njutningspass, 6km och 160 höjdmeter i skogen med frun. 21 grader varmt. Aaaah, sommar!
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 18:43Vilket gnäll om värme! 🙂
Välkomna till södern. Här springer vi i underställ, mössa och vantar. Ösregn och 10 grader varmt.
Vilket gnäll om värme! 🙂
Välkomna till södern. Här springer vi i underställ, mössa och vantar. Ösregn och 10 grader varmt.
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2010, 18:51Såg det ut som jag gnällde?
Såg det ut som jag gnällde?
Quote from Jonny Persson on 15 May 2010, 19:06Såg det ut som jag gnällde?
Såg det ut som jag gnällde?
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 19:24Jag gnällde då rakt inte. 😉
Jag gnällde då rakt inte. 😉