Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 19:35Vallentunasjön runt!
Det passet var inte att leka med. Backe upp och backe ner som aldrig ville ta slut i gassande sol och värme som gav minst 15 bpm högre puls än vanligt. Vattnet slut efter 15km (totalt ca 23 km) och ingen medhavd energi gjorde att jag
Vallentunasjön runt!
Det passet var inte att leka med. Backe upp och backe ner som aldrig ville ta slut i gassande sol och värme som gav minst 15 bpm högre puls än vanligt. Vattnet slut efter 15km (totalt ca 23 km) och ingen medhavd energi gjorde att jag
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 19:37Trots att det var ett kort och långsamt pass, så kan jag nog ändå klassa det som kvalitetspass av bästa sorten: årets första pass i korta tights och t-shirt och med äldste sonen bredvid på cykel (även det första gången för i år). Äntligen lite sommarvärme
Trots att det var ett kort och långsamt pass, så kan jag nog ändå klassa det som kvalitetspass av bästa sorten: årets första pass i korta tights och t-shirt och med äldste sonen bredvid på cykel (även det första gången för i år). Äntligen lite sommarvärme
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 20:29Haha, jag gnällde inte heller om vädret. Dock kunde värmetåligheten vara bättre, men förhoppningsvis får jag många chanser att träna på det.
Var det inte förresten en massa skåningar som gnällde om deras stygga vinter? Tror faktiskt det kan bli terrängp
Haha, jag gnällde inte heller om vädret. Dock kunde värmetåligheten vara bättre, men förhoppningsvis får jag många chanser att träna på det.
Var det inte förresten en massa skåningar som gnällde om deras stygga vinter? Tror faktiskt det kan bli terrängp
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 01:44Hehe, ingen Runners high igår precis. Hittade ett 5 km-spår som bestod av backe upp och backe ner. Det var utanför Selma Spa. Snigeltempo och ändå blev jag extremt trött i benen. KAN ha berott på att jag precis innan kört ett styrkepass, visst är jag välp
Hehe, ingen Runners high igår precis. Hittade ett 5 km-spår som bestod av backe upp och backe ner. Det var utanför Selma Spa. Snigeltempo och ändå blev jag extremt trött i benen. KAN ha berott på att jag precis innan kört ett styrkepass, visst är jag välp
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 13:05Dagens pass heter vila och hittills går det ganska bra - städa upp i köket, svabba golv, hänga & lägga undan tvätt ... 😉
Dagens pass heter vila och hittills går det ganska bra - städa upp i köket, svabba golv, hänga & lägga undan tvätt ... 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 14:33Låter som ett bra vilopass Lingling...
Själv så vart det 23 km landsvägslöpning. Fick sällskap en bit på vägen och sånt är alltid trevligt.
Låter som ett bra vilopass Lingling...
Själv så vart det 23 km landsvägslöpning. Fick sällskap en bit på vägen och sånt är alltid trevligt.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 16:18Gårdagens alldeles för snabba 12 kilometrar gjorde början av dagens pass riktigt slitigt, men det lossnade efter en stund och det blev till slut 26 kilometer i sammanlagt bra tempo. (t+)
Gårdagens alldeles för snabba 12 kilometrar gjorde början av dagens pass riktigt slitigt, men det lossnade efter en stund och det blev till slut 26 kilometer i sammanlagt bra tempo. (t+)
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 18:55S-E-G-T. Jag skyller som vanligt den här tiden på pollen. Som tur var öppnades bron efter 8,2 så jag fick ta igen mig 3 minuter.
S-E-G-T. Jag skyller som vanligt den här tiden på pollen. Som tur var öppnades bron efter 8,2 så jag fick ta igen mig 3 minuter.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 19:25Föst underbart, tills jag insåg att jag sprungit fel. Därefter frustrerande tills jag kom rätt igen och sen blev det bra igen. 🙂
Föst underbart, tills jag insåg att jag sprungit fel. Därefter frustrerande tills jag kom rätt igen och sen blev det bra igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:00Jobbigt efter varm dag!!! 7km.fartlek med tiden 32:04.Kändes jätte jobbigt!!!!
🙁
Jobbigt efter varm dag!!! 7km.fartlek med tiden 32:04.Kändes jätte jobbigt!!!!
🙁