Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

25 kilometers morgonrunda med polarklockan inställd på "ownzone" 133-163 puls
Det verkar vara det enda sättet för att ta det lite lungnare när man löptränar.
Man blir snabbt trött på pipande när pulsen går över gränsen.

Det gick strålande - sprang 16km i lätt duggregn o 16 grader. Allt funkade och sista km:arna gick fortast - livet leker!

Morgonpasset var lite småsegt och eftermiddagspasset var helt igenom vidrigt jobbigt. Jag var nära att spy under huvudpasset men under nedjoggen så var det tur att öronen tog emot leendet. Mötande människor stirrade och log tillbaks. Fan vad najs det är n

Kort provtur med nya skorna på 3 km. Det var sjukt varmt ute, men kändes annars riktigt bra.

Idag var det härligt att köra en 16 km lokal tävling och få ett formbesked inför maran. Varmt o skönt var det idag 🙂
Kan tänka mig att det är många av er här som körde Göteborgsvarvet.

Dagens pass kändes alldeles underbart. 22 km i spöregn där jag sprang över Västerbron fyra gånger med ett leende på läpparna. Mitt tänkta maratempo är 6:20 och idag snittade jag på 6:00 utan att behöva känna mig ansträngd. Ville inte alls sluta springa nä

26 km i hällregn och åska. Känndes bra. Nu är det dock vädret som får avgöra vilken fart jag kommer att hålla den 5:e Blir det som i dag så går det nog att komma i mål under 4:30, blir det sol så får jag nog lägga till någon timme eller så

Cykeltur som började i regn, men slutade i sol, trevligt sällskap, vackert landskap, jättefin dag!

Springa i spöregn och ändå tycka det är härligt. (t+)

Själv fick jag revansch idag för förra veckan. 32 km i lagom varmt (18 grader) väder och det kändes suveränt bra. Inte helt slut heller. Det dessutom på en ganska kuperad sträcka.

Härlig löpning med havsdoft och fågelkvitter i en behaglig temperatur, klart passet kändes bra.