Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 17:27Mötte en annan löpare på Västerbron som log stort och gjorde tummen upp, det gjorde min dag. 🙂 (t+)
Mötte en annan löpare på Västerbron som log stort och gjorde tummen upp, det gjorde min dag. 🙂 (t+)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:417km. med 4:04 tempo. Kändes riktigt bra i dag. Gunde ta ännu hårdare. 🙂
7km. med 4:04 tempo. Kändes riktigt bra i dag. Gunde ta ännu hårdare. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:5126 km. Tid 3,10.
Känns bra.
Träffade på, eller rättare sagt så blev jag omsprungen av Liselott Guest. Hon sprang som utskjuten ur en kanon.
Regnet störde inte, tvärtom var det skönt.
26 km. Tid 3,10.
Känns bra.
Träffade på, eller rättare sagt så blev jag omsprungen av Liselott Guest. Hon sprang som utskjuten ur en kanon.
Regnet störde inte, tvärtom var det skönt.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 22:24Kändes riktigt bra i dag. I går var det ju +25, soligt och kolugnt och i dag +11, duggregn och snålblåst. Stora temperaturskillnader men jag föredrar dagens väder. Jag behöver några veckor för att vänja mig vid sommartemperaturer. 😀
Kändes riktigt bra i dag. I går var det ju +25, soligt och kolugnt och i dag +11, duggregn och snålblåst. Stora temperaturskillnader men jag föredrar dagens väder. Jag behöver några veckor för att vänja mig vid sommartemperaturer. 😀
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 23:28Sprang efter regnet idag. Fuktigt, men inte för svalt. Rätt skönt. Benen en aning stumma, men kändes på det hela bra ändå!
Sprang efter regnet idag. Fuktigt, men inte för svalt. Rätt skönt. Benen en aning stumma, men kändes på det hela bra ändå!
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 07:1626 kilometer orientering runt om Karlshamn.
Helt perfekt att kombinera löpträningen med orientering, då man får pauser i samband med kontrolletande (dålig kartläsare) så att det känns som att man skulle kunna hålla på att springa hela dagen då fokusen lig
26 kilometer orientering runt om Karlshamn.
Helt perfekt att kombinera löpträningen med orientering, då man får pauser i samband med kontrolletande (dålig kartläsare) så att det känns som att man skulle kunna hålla på att springa hela dagen då fokusen lig
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 19:33Tja, vad ska man säga... _Skönt_ var det då inte, men det var ju inte heller meningen att det skulle vara! 😉
Är lite "rädd" för att trycka på, och vill gärna springa i komforttempo, men försöker tvinga mig då och då. Idag var ett sånt pass. Sista km var
Tja, vad ska man säga... _Skönt_ var det då inte, men det var ju inte heller meningen att det skulle vara! 😉
Är lite "rädd" för att trycka på, och vill gärna springa i komforttempo, men försöker tvinga mig då och då. Idag var ett sånt pass. Sista km var
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 19:40Dagens pass blev en kort promenad i civila kläder. Vilodag alltså.
Dagens pass blev en kort promenad i civila kläder. Vilodag alltså.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 14:59Körde sista långpasset (30 km) inför maran idag. Härligt, dock lite trög i benen men nu börjar de bli dags att släppa upp formen. (t+)
Körde sista långpasset (30 km) inför maran idag. Härligt, dock lite trög i benen men nu börjar de bli dags att släppa upp formen. (t+)
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 21:467km i lätt regn, 14 grader. Härligt väder att springa i. Presterar som bäst då.
Jonas, vad är det för mara du skall springa?
7km i lätt regn, 14 grader. Härligt väder att springa i. Presterar som bäst då.
Jonas, vad är det för mara du skall springa?