Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Mötte en annan löpare på Västerbron som log stort och gjorde tummen upp, det gjorde min dag. 🙂 (t+)

7km. med 4:04 tempo. Kändes riktigt bra i dag. Gunde ta ännu hårdare. 🙂

26 km. Tid 3,10.

Känns bra.

Träffade på, eller rättare sagt så blev jag omsprungen av Liselott Guest. Hon sprang som utskjuten ur en kanon.

Regnet störde inte, tvärtom var det skönt.

Kändes riktigt bra i dag. I går var det ju +25, soligt och kolugnt och i dag +11, duggregn och snålblåst. Stora temperaturskillnader men jag föredrar dagens väder. Jag behöver några veckor för att vänja mig vid sommartemperaturer. 😀

Sprang efter regnet idag. Fuktigt, men inte för svalt. Rätt skönt. Benen en aning stumma, men kändes på det hela bra ändå!

26 kilometer orientering runt om Karlshamn.
Helt perfekt att kombinera löpträningen med orientering, då man får pauser i samband med kontrolletande (dålig kartläsare) så att det känns som att man skulle kunna hålla på att springa hela dagen då fokusen lig

Tja, vad ska man säga... _Skönt_ var det då inte, men det var ju inte heller meningen att det skulle vara! 😉
Är lite "rädd" för att trycka på, och vill gärna springa i komforttempo, men försöker tvinga mig då och då. Idag var ett sånt pass. Sista km var

Dagens pass blev en kort promenad i civila kläder. Vilodag alltså.

Körde sista långpasset (30 km) inför maran idag. Härligt, dock lite trög i benen men nu börjar de bli dags att släppa upp formen. (t+)

7km i lätt regn, 14 grader. Härligt väder att springa i. Presterar som bäst då.

Jonas, vad är det för mara du skall springa?