Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Känner mig helt tröstlös vad gäller att få upp tempot i löpningen. Är tydligen född till snigel. Så jag känner mig anti löpning just nu. Kom under timmen på Stadsloppet (1 flack mil) i lördags, men det var precis. SUCK!
Denna vecka har jag ägnat mig åt a

Du visar ju inte din träning för andra men jag gissar på att du springer alldeles för lite.

dagens pass var ren njutning!! Ingen vind, frisk morgonluft och lagom varmt. Knatade omkring lite planlöst i Öckerö naturområde med hunden i bara shorts och aquasocks, total frihetskänsla - sitter på jobbet nu och känner mig helt uppspelt!! (H:)

Ovanligt ansträngande. Påverkar träningsvärk i benen löpningen så mycket. Det var länge sen jag sprang med träningsvärk.

Pulsen låg ca 10 slag högre än vanligt i samma tempo (men inte innan pass eller under uppvärmning), men både låren och skinkorna känd

Morgonrunda på 26 kilometer, känningar i benen lite här och var, vilket troligtvis beror att jag har ökad antalet utförda kilometer per vecka alternativt att skorna börjar bli utslitna.

Dags att räkna tillbacka hur många mil man sprungit i dessa skor,
ha

ett skönt pass som blev 6,6 istället för 11 km pga ösregn och diverse avspärrningar i huvudstaden som gjorde att jag fick ta en alternativ väg 🙂
förresten. ngn som har erfarenhet om pulsbanden till garmin? stod still vid ett rödljus mitt i ösregn och hel

Idag kändes det förvånansvärt bra! Kan det ha vänt igen? *hoppas*

Jag kämpar på i mina nya skoinlägg.

Just nu har jag skav och läskigheter (känsliga personer bör ej titta på mina fötter just nu :-)) i båda hålfötterna, men jag hoppas på att det finns ljus i tunneln! Ingen kramp i tårna idag (peppar peppar), så inlägge

Fruktansvärt jobbig! Hade svårt för att hitta rytmen, pulsen ökade jättemycket, dessutom så hade jag en svag huvudvärk. Så jag "skyller" det dåliga resultatet på huvudvärken och det faktum att jag inte har sprungit sen i måndags. Hoppas att morgondagens r

Underbart! En timmes cykel i fantastisk natur.