Quote from Catharina Brattlin on 23 June 2010, 23:10Mitt förmiddagspass med Power Yoga! 😀
Jag är helt såld på den träningen! Underbart för en hysat ovig löparkropp!
Mitt förmiddagspass med Power Yoga! 😀
Jag är helt såld på den träningen! Underbart för en hysat ovig löparkropp!
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 23:11Jag har inte löptränat sen tiden då jag spelade fotboll, ca 6 år sedan, och har nästan nyss börjat om. Förra veckan lyckades jag springa 11 min och 40 sek i streck innan jag var tvungen att ta ner farten och promenera. Idag värmde jag upp med 3 minuter pr
Jag har inte löptränat sen tiden då jag spelade fotboll, ca 6 år sedan, och har nästan nyss börjat om. Förra veckan lyckades jag springa 11 min och 40 sek i streck innan jag var tvungen att ta ner farten och promenera. Idag värmde jag upp med 3 minuter pr
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 07:05Lyckatill med påbörjad träning.
Lyckatill med påbörjad träning.
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 17:11Kunde varit bättre. Sprang 16km. Testade nya skorna, Asics Kanyon 16, var som att springa på moln och vädret var soligt och underbart. När jag hade 5km kvar hände något, kände av min ischias som jag inte känt på många år,så de kilometerna gick inget bra a
Kunde varit bättre. Sprang 16km. Testade nya skorna, Asics Kanyon 16, var som att springa på moln och vädret var soligt och underbart. När jag hade 5km kvar hände något, kände av min ischias som jag inte känt på många år,så de kilometerna gick inget bra a
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 11:08Sommarens första pass på rundan vid sommarstugan. Kölvarundan har fortfarande en tuff början, men oj så skönt det var att komma tillbaka till en varm vedeldad bastu vid vattnet.
Sommarens första pass på rundan vid sommarstugan. Kölvarundan har fortfarande en tuff början, men oj så skönt det var att komma tillbaka till en varm vedeldad bastu vid vattnet.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 11:4122km i fint sommarväder. Vet inte om jag är riktigt kompis med solen. Men skuggan var bra 🙂
Sommarsverige är riktigt fint. Och fåren verkade glada att få en löpare på besök i hagen.
22km i fint sommarväder. Vet inte om jag är riktigt kompis med solen. Men skuggan var bra 🙂
Sommarsverige är riktigt fint. Och fåren verkade glada att få en löpare på besök i hagen.
Quote from Susan Hartley on 27 June 2010, 13:01Idag blev det ett kortare långpass om 18 km i sommarsolen på Djurgården. Sambon var med på cykel och det var trevligt med lite sällskap. 🙂 Jag hör för övrigt till dem som faktiskt älskar värmen (åtminstone på träning). Med linne och riktigt korta tights
Idag blev det ett kortare långpass om 18 km i sommarsolen på Djurgården. Sambon var med på cykel och det var trevligt med lite sällskap. 🙂 Jag hör för övrigt till dem som faktiskt älskar värmen (åtminstone på träning). Med linne och riktigt korta tights
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 20:27Löpningen går bättre och bättre. Idag sprang jag 27 minutet (av 30 min var 3 uppvärmning/promenad). Det går sakta men säkert. 3,85 km hann jag med. Nästa gång blir det längre! 🙂
Löpningen går bättre och bättre. Idag sprang jag 27 minutet (av 30 min var 3 uppvärmning/promenad). Det går sakta men säkert. 3,85 km hann jag med. Nästa gång blir det längre! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 21:22Förvånansvärt bra! Lider väldigt när det blir såhär varmt, men vill så gärna springa.... Chansade därför på att en skogsrunda skulle vara svalare, och den chansningen gick in! Det är en "äkta" skogsrunda med uppstickande rötter, stenar m.m så jag kände mi
Förvånansvärt bra! Lider väldigt när det blir såhär varmt, men vill så gärna springa.... Chansade därför på att en skogsrunda skulle vara svalare, och den chansningen gick in! Det är en "äkta" skogsrunda med uppstickande rötter, stenar m.m så jag kände mi
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 07:08Drömmålet för 2010 fixat, under 40 min på milen.
Efter seriös uppvärming och en hel del slit stannade klockan på 36,54 min.
Första fullfarts löpningen på milen sedan 31 dec.Ser bra ut inför "Kristianopel runt" till helgen
Drömmålet för 2010 fixat, under 40 min på milen.
Efter seriös uppvärming och en hel del slit stannade klockan på 36,54 min.
Första fullfarts löpningen på milen sedan 31 dec.
Ser bra ut inför "Kristianopel runt" till helgen