Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Allmänt bra men kort runda på stigar vid havet. Inte ens oljegruset på en fjärdedel av rundan kunde störa mig tillräckligt för att jag skulle tycka att det var tråkigt. Skönt kvitto på att tekniken börjar ge sig.

Tungt!!! Tropikvärme,kändes det som iaf!

Grymt kul! Sprang Håvdsjöleden,18 km stig/led med en kul mix av torra stigar,spångade myrar och blöta surhål dvs allt som trailrunning innebär.

Genialt Kristina! Nu ska jag reka var det finns fungerande uteduschar. Det lär behövas i slutet på veckan.

Allvarligt så funderar jag på att starta en tråd och be om fler uteduschtips och lämpliga platser att hoppa i och bada vid om värmen stannar kvar (och det verkar den göra).

Det finns en nyinstallerad utedusch vid Rålis. Den är placerad utmed vattnet ungefär mellan Boule bar och Båtklubben.

När jag var ute och sprang på midsommarafton så blev jag väldigt badsugen och övervägde faktiskt ett dopp vid Tanto. Men jag avstod efte

Tänkte just på den i Rålis. Passerade den i söndags. Mälarhöjdsbadet i i Bredäng har också utedusch tror jag. Fördelen med dusch framför bad är att det bara är att hålla gps-armen utanför. Skorna torkar snabbt.

...eller att skaffa en vattentät klocka!

Det är den kanske, men jag litar inte på något. Den klarade ducharna på stockholmsmaran 😀

Underbart, första löprundan på länge (jag har ju blivit med racercykel) blev 7 backiga km runt en sjö i ganska hårt tempo, härligt slut efteråt !