Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 18:27Allmänt bra men kort runda på stigar vid havet. Inte ens oljegruset på en fjärdedel av rundan kunde störa mig tillräckligt för att jag skulle tycka att det var tråkigt. Skönt kvitto på att tekniken börjar ge sig.
Allmänt bra men kort runda på stigar vid havet. Inte ens oljegruset på en fjärdedel av rundan kunde störa mig tillräckligt för att jag skulle tycka att det var tråkigt. Skönt kvitto på att tekniken börjar ge sig.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 18:34Tungt!!! Tropikvärme,kändes det som iaf!
Tungt!!! Tropikvärme,kändes det som iaf!
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 20:16Grymt kul! Sprang Håvdsjöleden,18 km stig/led med en kul mix av torra stigar,spångade myrar och blöta surhål dvs allt som trailrunning innebär.
Grymt kul! Sprang Håvdsjöleden,18 km stig/led med en kul mix av torra stigar,spångade myrar och blöta surhål dvs allt som trailrunning innebär.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 20:40Genialt Kristina! Nu ska jag reka var det finns fungerande uteduschar. Det lär behövas i slutet på veckan.
Genialt Kristina! Nu ska jag reka var det finns fungerande uteduschar. Det lär behövas i slutet på veckan.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 21:05Allvarligt så funderar jag på att starta en tråd och be om fler uteduschtips och lämpliga platser att hoppa i och bada vid om värmen stannar kvar (och det verkar den göra).
Allvarligt så funderar jag på att starta en tråd och be om fler uteduschtips och lämpliga platser att hoppa i och bada vid om värmen stannar kvar (och det verkar den göra).
Quote from Susan Hartley on 29 June 2010, 21:58Det finns en nyinstallerad utedusch vid Rålis. Den är placerad utmed vattnet ungefär mellan Boule bar och Båtklubben.
När jag var ute och sprang på midsommarafton så blev jag väldigt badsugen och övervägde faktiskt ett dopp vid Tanto. Men jag avstod efte
Det finns en nyinstallerad utedusch vid Rålis. Den är placerad utmed vattnet ungefär mellan Boule bar och Båtklubben.
När jag var ute och sprang på midsommarafton så blev jag väldigt badsugen och övervägde faktiskt ett dopp vid Tanto. Men jag avstod efte
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 22:05Tänkte just på den i Rålis. Passerade den i söndags. Mälarhöjdsbadet i i Bredäng har också utedusch tror jag. Fördelen med dusch framför bad är att det bara är att hålla gps-armen utanför. Skorna torkar snabbt.
Tänkte just på den i Rålis. Passerade den i söndags. Mälarhöjdsbadet i i Bredäng har också utedusch tror jag. Fördelen med dusch framför bad är att det bara är att hålla gps-armen utanför. Skorna torkar snabbt.
Quote from Elias Engqvist on 29 June 2010, 22:11...eller att skaffa en vattentät klocka!
...eller att skaffa en vattentät klocka!
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 22:13Det är den kanske, men jag litar inte på något. Den klarade ducharna på stockholmsmaran 😀
Det är den kanske, men jag litar inte på något. Den klarade ducharna på stockholmsmaran 😀
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 23:49Underbart, första löprundan på länge (jag har ju blivit med racercykel) blev 7 backiga km runt en sjö i ganska hårt tempo, härligt slut efteråt !
Underbart, första löprundan på länge (jag har ju blivit med racercykel) blev 7 backiga km runt en sjö i ganska hårt tempo, härligt slut efteråt !