Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Visst. Så får jag höra allt om hur dåligt de fungerar när man rör sig snabbt i skogen osv 😉 Jo jag är sugen, men jag har en bra pulsklocka, och ska jag köpa nytt så fastnar jag i dilemmat "vilken modell då ...? "

Lingling: PC City har ett oslagbart pris på Garmin FR205 (990 kr) för de pass du inte behöver pulsklocka.

Fast den sparar inte kartkoordinater?

Det där är ord jag inte riktigt förstår (jag är humanist). Men man får en karta över hur man har sprungit i varje fall

Jo jag vet vad det är, men det var maken som beställde funktioner plötsligt ...

Nu tappade du mig helt ... 😀

Jag är lite osäker på hur han menar att det ska fungera jag med eftersom han använt gps tidigare, men inte jag.
Men koordinater, Lantmäteriet etc delar in allt i ett numrerat rutnät (har du spelat sänkafartyg?) och om gps:en kan leverera en fil med beteck

"Jag vill veta hur snabbt jag springer och hur långt jag sprungit i första hand. Fixar den att plotta ut pulsen och farten så är det trevligt. Kan jag dessutom programmera in den i fart- (eller puls-)intervaller, eller vilket pass jag tänkt springa så ...

Låter ju intressant. Vore trevligt om den fixade _allt_ i nuläget känner jag mig som Bom, springer med en klocka på var arm, pulsklockan på den ena och RW:s tidtagarklocka på den andra. :/

Fast om du har det så, så tycker jag nog att du förtjänar en helt ny klocka och då finns ju Garmin FR305 till ett mycket bra pris ca. 1700 kr på flera nätbutiker. Då behöver du bara en och får både tempo, tid, karta, puls, etc.