Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 12:03+34 idag igen. Tog mig i alla fall igenom lite drygt 7km. Har tappat cirka 30sek/km i tempo på grund av 1½ veckas uppehåll för förkylning :/ Surt!!
+34 idag igen. Tog mig i alla fall igenom lite drygt 7km. Har tappat cirka 30sek/km i tempo på grund av 1½ veckas uppehåll för förkylning :/ Surt!!
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 12:17Trött och seg från steg 1. Trodde det skulle gå över, men inte. Långsammare än brukligt, inte bara värmen.
Trött och seg från steg 1. Trodde det skulle gå över, men inte. Långsammare än brukligt, inte bara värmen.
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 15:33Två gånger Fem kilometer ,tre minuters vila mellan. Första femma 22:14. andra femma 21:45. Försökte ta det så lugnt som möjligt. Kändes kanon bra efteråt.
Två gånger Fem kilometer ,tre minuters vila mellan. Första femma 22:14. andra femma 21:45. Försökte ta det så lugnt som möjligt. Kändes kanon bra efteråt.
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 16:1418 km i behagligt tempo, med temperatur på 27 grader. Med lite fläktande vind så vart det ett riktigt skönt pass.
18 km i behagligt tempo, med temperatur på 27 grader. Med lite fläktande vind så vart det ett riktigt skönt pass.
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 16:40+32 grad C i skuggan i Månkarbo. (+31 igår). Förutom en massa streks så blev det en myche lugn 3:a....Kollade inte tempen i biran...men den var helt enkelt underbart välbalanserad....SKÅL.!
+32 grad C i skuggan i Månkarbo. (+31 igår). Förutom en massa streks så blev det en myche lugn 3:a....Kollade inte tempen i biran...men den var helt enkelt underbart välbalanserad....SKÅL.!
Quote from Susan Hartley on 4 July 2010, 16:43Det blev drygt 20 km i på tok för högt tempo (batteriet på min Garmin lade av efter 1 km) i 28-gradig värme. Jag är uppenbarligen dålig på farthållning. Omkring halvvägs så blev jag dessutom jagad av en ilsken vitkindad gås, vilket gav upphov till ytterli
Det blev drygt 20 km i på tok för högt tempo (batteriet på min Garmin lade av efter 1 km) i 28-gradig värme. Jag är uppenbarligen dålig på farthållning. Omkring halvvägs så blev jag dessutom jagad av en ilsken vitkindad gås, vilket gav upphov till ytterli
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 16:45Mördarhundar och Mördarankor är riktigt blodtörstiga i denna värmen.
Mördarhundar och Mördarankor är riktigt blodtörstiga i denna värmen.
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 16:56En underbar runda på 16 km! Och jag slapp mördargäss på min runda,men fick springa zickzack pga hundratals grodor som envist skulle fram just där jag sprang!
En underbar runda på 16 km! Och jag slapp mördargäss på min runda,men fick springa zickzack pga hundratals grodor som envist skulle fram just där jag sprang!
Quote from Elias Engqvist on 4 July 2010, 17:39Säter Triathlon, olympisk distans. Det gick inte så bra som väntat - kom efter på simningen, tog i lite för mycket på cyklingen och var riktigt trött på löpningen. Dessutom var det V A R M T. Och banan var rejält backig (Ja, simningen är alltid bara uppfö
Säter Triathlon, olympisk distans. Det gick inte så bra som väntat - kom efter på simningen, tog i lite för mycket på cyklingen och var riktigt trött på löpningen. Dessutom var det V A R M T. Och banan var rejält backig (Ja, simningen är alltid bara uppfö
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 18:08Dagens pass var varmt, långt samt mycket trevligt och socialt. Hornstull-Östertälje, blev det för min del. 🙂
Man ska alltid försöka springa lika många km som det är grader i luften, typ.
För övrigt gillar jag ordet förväntanströtthet. (t+)
Dagens pass var varmt, långt samt mycket trevligt och socialt. Hornstull-Östertälje, blev det för min del. 🙂
Man ska alltid försöka springa lika många km som det är grader i luften, typ.
För övrigt gillar jag ordet förväntanströtthet. (t+)