Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 18:40Perfekt! Testade ett av mina nya par skor och det kändes som att jag bara flög fram runt Årstaviken trots att jag hade fyra mil i benen sedan söndagens lilla utflykt. Jag känner mig ostoppbar! 😀
Perfekt! Testade ett av mina nya par skor och det kändes som att jag bara flög fram runt Årstaviken trots att jag hade fyra mil i benen sedan söndagens lilla utflykt. Jag känner mig ostoppbar! 😀
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 21:38Sommarens skönaste pass så här långt tror jag. 12 km i lugnt tempo och i lätt duggregn. Härligt! Ville ju inte missa semifinalen i fotbolls-VM annars hade det blivit längre. 🙂
Sommarens skönaste pass så här långt tror jag. 12 km i lugnt tempo och i lätt duggregn. Härligt! Ville ju inte missa semifinalen i fotbolls-VM annars hade det blivit längre. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 21:54Idag var jag ute på en intervallrunda på 6.2 km (inklusive gång/jogg-intervall). Det har inte jag klarat på evigheter! (H:) För snart 7 år sen tog jag nämligen en smäll på insidan av knät under en rugbymatch som gjorde att läkarna sa att jag aldrig skulle
Idag var jag ute på en intervallrunda på 6.2 km (inklusive gång/jogg-intervall). Det har inte jag klarat på evigheter! (H:) För snart 7 år sen tog jag nämligen en smäll på insidan av knät under en rugbymatch som gjorde att läkarna sa att jag aldrig skulle
Quote from Catharina Brattlin on 6 July 2010, 21:56Jag plockade årets första blåbär på min runda i skogen idag. Behövde lite kolhydrater. 😉
Jag plockade årets första blåbär på min runda i skogen idag. Behövde lite kolhydrater. 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 22:20Provade mina nya skor idag, dom är så rosa och fina. Sprang 4 km ungefär och detta på 33 minuter. Jag slår nya rekord varje gång jag springer, och det är kul för en nybörjare. Däremot så gick det bra första kilometern, andra kändes inte alls bra och efter
Provade mina nya skor idag, dom är så rosa och fina. Sprang 4 km ungefär och detta på 33 minuter. Jag slår nya rekord varje gång jag springer, och det är kul för en nybörjare. Däremot så gick det bra första kilometern, andra kändes inte alls bra och efter
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 22:28Åt helvete med dagens pass!
Dagens pass var en orienteringstävling och det gick så jävla jävla dåligt. Kom inte sist, men fan. Så jävla kass jag var.
Igår gick det mycket bättre. Då var jag fantastisk, om än väldigt törstig.
I morgon är jag fantasti
Åt helvete med dagens pass!
Dagens pass var en orienteringstävling och det gick så jävla jävla dåligt. Kom inte sist, men fan. Så jävla kass jag var.
Igår gick det mycket bättre. Då var jag fantastisk, om än väldigt törstig.
I morgon är jag fantasti
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 23:22Det är jobbigt att springa strax efter en rejäl lunchpasta. Men ändå skönt när det är över.
Det är jobbigt att springa strax efter en rejäl lunchpasta. Men ändå skönt när det är över.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 00:37mitt pass idag bestod av fjellvandring 8 km och sen 30 min core trening hemma:) var segt i slutet før benen men var såå skønt att få musklerna att arbeta riktigt så det blir helt slut 🙂
mitt pass idag bestod av fjellvandring 8 km och sen 30 min core trening hemma:) var segt i slutet før benen men var såå skønt att få musklerna att arbeta riktigt så det blir helt slut 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 08:40Bättre igår än i förrgår. Även om jag hade håll större delen av tiden så lyckades jag jobba mer av min 5km runda än tidigare.
Bättre igår än i förrgår. Även om jag hade håll större delen av tiden så lyckades jag jobba mer av min 5km runda än tidigare.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 10:22Varmt! Och kvavt. Sprang bara strax över 3 km innan jag bröt, för att jag höll på att reduceras till en liten svettpöl i spåret. Var plaskblöt när jag kom hem. Helt otroligt, det var som om jag hade badat när jag steg innanför dörren.
Just nu är jag dock
Varmt! Och kvavt. Sprang bara strax över 3 km innan jag bröt, för att jag höll på att reduceras till en liten svettpöl i spåret. Var plaskblöt när jag kom hem. Helt otroligt, det var som om jag hade badat när jag steg innanför dörren.
Just nu är jag dock