Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 19:28Jag sitter och laddar lite för kvällens pass. Det beror lite på hur det känns vad det blir för pass men ett lågtempo långpass hade jag tänkt mig och jag hade dessutom tänkt mig gå ut ca 23 i kväll då det är för varmt för mig att knapp existera just nu.
Jag sitter och laddar lite för kvällens pass. Det beror lite på hur det känns vad det blir för pass men ett lågtempo långpass hade jag tänkt mig och jag hade dessutom tänkt mig gå ut ca 23 i kväll då det är för varmt för mig att knapp existera just nu.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 19:32Dagens pass kändes mycket bra. Jag sprang 9 kuperade km och kände mig pigg och fräsch. Det var rätt kvavt men inte farligt.
Dagens pass kändes mycket bra. Jag sprang 9 kuperade km och kände mig pigg och fräsch. Det var rätt kvavt men inte farligt.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 20:448 km på 53 minuter, hur nöjd som helst. Har inte sprungit mer än 5 km på ca 2 år men nu jävlar har jag anmält mig till Göteborgsvarvet så det är bara att öka
8 km på 53 minuter, hur nöjd som helst. Har inte sprungit mer än 5 km på ca 2 år men nu jävlar har jag anmält mig till Göteborgsvarvet så det är bara att öka
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 20:4520 km i Ursvik. Varmt och långt från bad men jag kapade 10 minuter på Extreme-rundan sedan jag sprang den förra året. (t+)
20 km i Ursvik. Varmt och långt från bad men jag kapade 10 minuter på Extreme-rundan sedan jag sprang den förra året. (t+)
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 21:16En mil på ca en timme. Det var hemskt från början till slut. Kan bero på ölen igår, sömnbristen och värmen. Men tillfredsställelsen efteråt blir så mycket större 🙂
En mil på ca en timme. Det var hemskt från början till slut. Kan bero på ölen igår, sömnbristen och värmen. Men tillfredsställelsen efteråt blir så mycket större 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 23:05UNDERBART! Solklart (!) ett av årets bästa pass! Ok, inte jättesnabbt, men en skön runda där både andningen och kroppen funkade (trots att det var över 30 grader varmt).
Sprang "hemma", strax över 5 km (delvis) längs havet och avslutade nere på stranden d
UNDERBART! Solklart (!) ett av årets bästa pass! Ok, inte jättesnabbt, men en skön runda där både andningen och kroppen funkade (trots att det var över 30 grader varmt).
Sprang "hemma", strax över 5 km (delvis) längs havet och avslutade nere på stranden d
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 23:5414, 2 km igår ...distansrekord! och inte tillstymmelse till träningsvärk idag har jag heller 🙂
14, 2 km igår ...distansrekord! och inte tillstymmelse till träningsvärk idag har jag heller 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 01:20Ambitionen var en mil i dag men direkt vid start var vaderna inte med på noterna, fick stanna efter ca 1 km och promenera lite och sedan igen efter 2 km, sedan kom de igång och det rullade på ganska bra.
Vid 7,5 lite drygt pajade allting. Höger lårs baks
Ambitionen var en mil i dag men direkt vid start var vaderna inte med på noterna, fick stanna efter ca 1 km och promenera lite och sedan igen efter 2 km, sedan kom de igång och det rullade på ganska bra.
Vid 7,5 lite drygt pajade allting. Höger lårs baks
Quote from Susan Hartley on 11 July 2010, 12:19Dagens pass kändes varmt. 🙂 15 km lätt distanspass som avslutades med ett dopp, en dusch och en stretch vid Rålis.
Dagens pass kändes varmt. 🙂 15 km lätt distanspass som avslutades med ett dopp, en dusch och en stretch vid Rålis.
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 14:36Gårdagens pass kändes tungt, första joggen på 10km (utan att gå) sedan jag började träna i Maj.
Fortfarande mycket övervikt att släpa runt på men det börjar märkas skillnad nu trots att värmen helt klart gör allt för att sätta käppar i hjulet =)
Gårdagens pass kändes tungt, första joggen på 10km (utan att gå) sedan jag började träna i Maj.
Fortfarande mycket övervikt att släpa runt på men det börjar märkas skillnad nu trots att värmen helt klart gör allt för att sätta käppar i hjulet =)