Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Jag sitter och laddar lite för kvällens pass. Det beror lite på hur det känns vad det blir för pass men ett lågtempo långpass hade jag tänkt mig och jag hade dessutom tänkt mig gå ut ca 23 i kväll då det är för varmt för mig att knapp existera just nu.

Dagens pass kändes mycket bra. Jag sprang 9 kuperade km och kände mig pigg och fräsch. Det var rätt kvavt men inte farligt.

8 km på 53 minuter, hur nöjd som helst. Har inte sprungit mer än 5 km på ca 2 år men nu jävlar har jag anmält mig till Göteborgsvarvet så det är bara att öka

20 km i Ursvik. Varmt och långt från bad men jag kapade 10 minuter på Extreme-rundan sedan jag sprang den förra året. (t+)

En mil på ca en timme. Det var hemskt från början till slut. Kan bero på ölen igår, sömnbristen och värmen. Men tillfredsställelsen efteråt blir så mycket större 🙂

UNDERBART! Solklart (!) ett av årets bästa pass! Ok, inte jättesnabbt, men en skön runda där både andningen och kroppen funkade (trots att det var över 30 grader varmt).
Sprang "hemma", strax över 5 km (delvis) längs havet och avslutade nere på stranden d

14, 2 km igår ...distansrekord! och inte tillstymmelse till träningsvärk idag har jag heller 🙂

Ambitionen var en mil i dag men direkt vid start var vaderna inte med på noterna, fick stanna efter ca 1 km och promenera lite och sedan igen efter 2 km, sedan kom de igång och det rullade på ganska bra.

Vid 7,5 lite drygt pajade allting. Höger lårs baks

Dagens pass kändes varmt. 🙂 15 km lätt distanspass som avslutades med ett dopp, en dusch och en stretch vid Rålis.

Gårdagens pass kändes tungt, första joggen på 10km (utan att gå) sedan jag började träna i Maj.

Fortfarande mycket övervikt att släpa runt på men det börjar märkas skillnad nu trots att värmen helt klart gör allt för att sätta käppar i hjulet =)