Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 21:02Jag har inte mött någon på flera dagar när jag kutat runt midnatt ungefär här i Järfälla. Det brukar alltid vara någon som är ute och trimmar lite men den senaste veckan har det varit tomt. Inte ens den där tjejen med hunden som annars verkar vara ute jäm
Jag har inte mött någon på flera dagar när jag kutat runt midnatt ungefär här i Järfälla. Det brukar alltid vara någon som är ute och trimmar lite men den senaste veckan har det varit tomt. Inte ens den där tjejen med hunden som annars verkar vara ute jäm
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 21:06Jag intervalltränade just gång/löp i 30min på 4,1km! Sååååå skönt trots +30° utomhus!!
Sambon kände sig krasslig och följde ej med, men jag stack hörlurarna i öronen
och begav mig själv och det gick kanonbra. Motiverad!!
Jag intervalltränade just gång/löp i 30min på 4,1km! Sååååå skönt trots +30° utomhus!!
Sambon kände sig krasslig och följde ej med, men jag stack hörlurarna i öronen
och begav mig själv och det gick kanonbra. Motiverad!!
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 21:41Riktigt pigga ben idag under 16 km turen och inga som helst besvär av värmen idag. Kanske doppet under löprundan piggade upp också! Trodde det skulle bli tufft utan vatten på löpturen, men ingen som helst påverkan det heller.
Riktigt pigga ben idag under 16 km turen och inga som helst besvär av värmen idag. Kanske doppet under löprundan piggade upp också! Trodde det skulle bli tufft utan vatten på löpturen, men ingen som helst påverkan det heller.
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 21:46Varmt men rätt ok. Började lite väl optimistiskt vilket gjorde att min totaltid blev lite sämre....värmen kan nog haft ett finger med i spelet också. Totalt sett en bra runda.
Varmt men rätt ok. Började lite väl optimistiskt vilket gjorde att min totaltid blev lite sämre....värmen kan nog haft ett finger med i spelet också. Totalt sett en bra runda.
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 22:07Cykel ~10 km till jobbet i Järfälla på morgonen, 24 grader varmt kl. 6 på morgonen - Skönt
Cykel ~10 km från jobbet lite varmare än på morgonen runt 16-tiden - fortfarande skönt.
5km Jogg i Vibyspåret - rätt så jobbigt och varmt vid 20-tiden.
Råkade d
Cykel ~10 km till jobbet i Järfälla på morgonen, 24 grader varmt kl. 6 på morgonen - Skönt
Cykel ~10 km från jobbet lite varmare än på morgonen runt 16-tiden - fortfarande skönt.
5km Jogg i Vibyspåret - rätt så jobbigt och varmt vid 20-tiden.
Råkade d
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 23:16Jotack, försökte köra min intervaller 10s fortare per km, och det blev betydligt jobbigare, men bara 5 slag extra i maxpuls.
Eller så var det värmen, när jag kom tillbaka till bilen 23:00 så var det fortfarande 27 grader ute..
Jotack, försökte köra min intervaller 10s fortare per km, och det blev betydligt jobbigare, men bara 5 slag extra i maxpuls.
Eller så var det värmen, när jag kom tillbaka till bilen 23:00 så var det fortfarande 27 grader ute..
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 00:28Jesper: Då kommer du ju få jättebra TE de första rundorna efteråt innan den "hittar hem" igen. Min uppgraderade mig just till 8,5 vilket är lite svinigt för jag känner mig inte riktigt så bra alltså...
Jesper: Då kommer du ju få jättebra TE de första rundorna efteråt innan den "hittar hem" igen. Min uppgraderade mig just till 8,5 vilket är lite svinigt för jag känner mig inte riktigt så bra alltså...
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 08:28Underbart kvällspass igår. Persade på Kölvarundan (13km) och lyckades komma under 5 min/km, trots att första och sista km är så stökiga (skogsstigar/berg) att det inte går att komma under 6 min/km på dem. Nu blir det ett långt och långsamt långpass imorgo
Underbart kvällspass igår. Persade på Kölvarundan (13km) och lyckades komma under 5 min/km, trots att första och sista km är så stökiga (skogsstigar/berg) att det inte går att komma under 6 min/km på dem. Nu blir det ett långt och långsamt långpass imorgo
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 08:33Anders: Jaa den nedgraderade mig från 9,0 till 8,0 vilket är lite surt.
-J
Anders: Jaa den nedgraderade mig från 9,0 till 8,0 vilket är lite surt.
-J
Quote from Elias Engqvist on 14 July 2010, 08:56Ännu ett fantastiskt intervallpass igårkväll på Stockholms Stadion. Flera löpare på ungefär samma nivå kan sporra varann till stordåd!
Ännu ett fantastiskt intervallpass igårkväll på Stockholms Stadion. Flera löpare på ungefär samma nivå kan sporra varann till stordåd!