Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 22:09Håller fullständigt med dig Caroline!
Håller fullständigt med dig Caroline!
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 11:54Nu ligger min nyköpta Garmin 305.a på posten och bara väntar på mej
Och jag väntar på klockan ska bli 16:05 så att jag kan hämta den.Beställde den på PC city i förrgår kväll priset 1708:-
Nu blir den mycket träning i helgen.
Nu ligger min nyköpta Garmin 305.a på posten och bara väntar på mej
Och jag väntar på klockan ska bli 16:05 så att jag kan hämta den.
Beställde den på PC city i förrgår kväll priset 1708:-
Nu blir den mycket träning i helgen.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 14:09Dagens pass var underbart. Jag vaknade vid 05:30 och såg att det bara var 16 grader ute. Läge för frukost i lugn och ro och sedan löprunda vid 7-tiden. Luften var frisk och skön, jag har haft problem med den höga luftfuktigheten som varit några dagar. Kna
Dagens pass var underbart. Jag vaknade vid 05:30 och såg att det bara var 16 grader ute. Läge för frukost i lugn och ro och sedan löprunda vid 7-tiden. Luften var frisk och skön, jag har haft problem med den höga luftfuktigheten som varit några dagar. Kna
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 14:15Inte bra alls. En påminnelse om att man ska ta det lugnt när man springer och inte jaga rekordtider.
Inte bra alls. En påminnelse om att man ska ta det lugnt när man springer och inte jaga rekordtider.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 17:06Sköna 27 km igår kväll på Härnön. Det var lite jobbigt på slutet, då jag inte hade just något vatten eller energi med. Men det gick bra ändå. Det känns knappt idag. Jätteskönt.
Sköna 27 km igår kväll på Härnön. Det var lite jobbigt på slutet, då jag inte hade just något vatten eller energi med. Men det gick bra ändå. Det känns knappt idag. Jätteskönt.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 22:49I dag sprang jag från Sommarhacket i Skutskär ut till Rullsand och tillbaka igen. Det blev ganska precis en mil men jag gick lite som uppvärmning och nedvarvning och ett bad i Dalälven som avslutning innan jag traskade de sista hundra metrarna hem.
Det g
I dag sprang jag från Sommarhacket i Skutskär ut till Rullsand och tillbaka igen. Det blev ganska precis en mil men jag gick lite som uppvärmning och nedvarvning och ett bad i Dalälven som avslutning innan jag traskade de sista hundra metrarna hem.
Det g
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 12:42igår vart det 4,7 km fartlek..skönt men svettigt pass..men det är väl så det ska vara? 🙂 nu är det snart time för backintervaller..huga....blir rädd av bara ordet
igår vart det 4,7 km fartlek..skönt men svettigt pass..men det är väl så det ska vara? 🙂 nu är det snart time för backintervaller..huga....blir rädd av bara ordet
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 16:39Varmt. 11km blev det idag.
Varmt. 11km blev det idag.
Quote from Elias Engqvist on 18 July 2010, 08:49Dottern med pojkvän kom och hälsade på och vi gav oss allihop ut på en 5km löptur. Kul då man kan umgås på det sättet också!
Dottern med pojkvän kom och hälsade på och vi gav oss allihop ut på en 5km löptur. Kul då man kan umgås på det sättet också!
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 13:30Genomförde mitt livs andra intervallträning (6 x 1 km). Förbättrade mig med 19 s/km! Det kändes lika jävligt som förra gången men gick alltså betydligt bättre. BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/027.gif
Genomförde mitt livs andra intervallträning (6 x 1 km). Förbättrade mig med 19 s/km! Det kändes lika jävligt som förra gången men gick alltså betydligt bättre. BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/027.gif