Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Håller fullständigt med dig Caroline!

Nu ligger min nyköpta Garmin 305.a på posten och bara väntar på mej
Och jag väntar på klockan ska bli 16:05 så att jag kan hämta den.

Beställde den på PC city i förrgår kväll priset 1708:-

Nu blir den mycket träning i helgen.

Dagens pass var underbart. Jag vaknade vid 05:30 och såg att det bara var 16 grader ute. Läge för frukost i lugn och ro och sedan löprunda vid 7-tiden. Luften var frisk och skön, jag har haft problem med den höga luftfuktigheten som varit några dagar. Kna

Inte bra alls. En påminnelse om att man ska ta det lugnt när man springer och inte jaga rekordtider.

Sköna 27 km igår kväll på Härnön. Det var lite jobbigt på slutet, då jag inte hade just något vatten eller energi med. Men det gick bra ändå. Det känns knappt idag. Jätteskönt.

I dag sprang jag från Sommarhacket i Skutskär ut till Rullsand och tillbaka igen. Det blev ganska precis en mil men jag gick lite som uppvärmning och nedvarvning och ett bad i Dalälven som avslutning innan jag traskade de sista hundra metrarna hem.

Det g

igår vart det 4,7 km fartlek..skönt men svettigt pass..men det är väl så det ska vara? 🙂 nu är det snart time för backintervaller..huga....blir rädd av bara ordet

Varmt. 11km blev det idag.

Dottern med pojkvän kom och hälsade på och vi gav oss allihop ut på en 5km löptur. Kul då man kan umgås på det sättet också!

Genomförde mitt livs andra intervallträning (6 x 1 km). Förbättrade mig med 19 s/km! Det kändes lika jävligt som förra gången men gick alltså betydligt bättre. BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/027.gif