Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Nja, segt. Körde en mil på löpband medan dottern var inlämnat på "annat dagis" (=Mini-SATS). Kortare sträckor och intervaller är ok på löpband men att stirra på sig själv i spegeln i en timme är sisådär...

Lyckades med ett långpass på 25 km mitt på dan. Höll lågt tempo för att inte braka ihop av värmen. Kändes toppen efteråt trots att jag inte hade något vatten med mig.

Sprang ett långpass, 1tim 25min. Är väl kanske i underkant för långpass? Kändes bra segt i benen men jag kämpade på. Har ätit dåligt och är lite loj och trött resten av dagen. Men har börjat med intervalltränin 4x4 och gör detta ca två ggr vecka och tror

Det blev en morgontur på nästan 9 km. Härligt att vara på Gotland igen, raksträckan ner till Djupvik är rätt mäktig, man ser vattnet lååååångt där framme och vips är man där och då liger stora Karlsö nästan direkt i blickfånget. Sprang nere vid stranden o

Det lät riktigt, riktigt skönt Catarina! (t+)

Catarina: Grymt inspirerande!

Helt totalt skitkasst! Kändes som jag hade kramp i vänstebenet i princip från början till slut...avbröt efter 4 km istället för de beräknade 6 km som jag hade tänkt att springa. Det var helt enkelt inte värt pinan och smärtan!

Sprang ett skönt 20 km pass efter regnet slutat. Just efter sommarregn brukar jag tycka det är som härligast att springa. Dock var jag för lat att ta med mig dricka. Som på beställning har jag haft lätt huvudvärk resten av kvällen. Vissa lär sig aldrig...

Har hör mycket här på fubeat om trail och hur kul det är. I dag såg jag ut på kartan några stigar i området runt Görväln och lade upp en slinga på ca 7 km mestadels på okända stigar jag inte gått och sprungit tidigare.

Det var inte kul.

Det var helt fan

Dagens (gårdagens snarare) pass var både bra och dåligt.

Jag skulle springa Juli-utmaningen var det tänkt, förbi monumentet över Georg Carl von Döbeln. Det kändes lätt och skönt att springa i den relativa svalkan, efter alla varma pass den senaste tiden