Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 17:24Simning i Sigtunafjärden. 1,5 km. Kändes bra, pigg och stark hela vägen. Inte ens andfådd när jag kom upp trots att jag simmat fort.
Simning i Sigtunafjärden. 1,5 km. Kändes bra, pigg och stark hela vägen. Inte ens andfådd när jag kom upp trots att jag simmat fort.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 17:34Är fortfarande förundrad över att det kändes bra....
Är fortfarande förundrad över att det kändes bra....
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 19:02En underbar runda på 12 km,varmt och gott! Avslut med ett dopp i härlanda tjärn!
En underbar runda på 12 km,varmt och gott! Avslut med ett dopp i härlanda tjärn!
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 19:13Sprang först en bit där det gick segt i värmen. Badade och sen var det otroligt mycket skönare. Bad under löprundan rockar! (t+)
Sprang först en bit där det gick segt i värmen. Badade och sen var det otroligt mycket skönare. Bad under löprundan rockar! (t+)
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 19:50Mycket skönt! Efter att blivit inskyfflad akut på hospitalet förra veckan med magbesvär så har inte träning känts så attraktivt på några dagar. Men nu när jag äntligen kom ut på löprunda så var det grymt härligt!
Mycket skönt! Efter att blivit inskyfflad akut på hospitalet förra veckan med magbesvär så har inte träning känts så attraktivt på några dagar. Men nu när jag äntligen kom ut på löprunda så var det grymt härligt!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 06:31Gårdagens (skrev leende upp tiderna, duschade och stupade sedan isäng!) pass känner asbra! Intervallade enligt:
4min uppvärmning
Löp 5
Gå 3
Löp 8 (OCH JAG TOG DEN JOBBIGA BACKEN!!)
Gå 3
Löp 5Jag han myycket längre än sist jag sprang såhär, ca 700m läng
Gårdagens (skrev leende upp tiderna, duschade och stupade sedan isäng!) pass känner asbra! Intervallade enligt:
4min uppvärmning
Löp 5
Gå 3
Löp 8 (OCH JAG TOG DEN JOBBIGA BACKEN!!)
Gå 3
Löp 5
Jag han myycket längre än sist jag sprang såhär, ca 700m läng
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 10:22Sprang min 4km-runda igår och sprang den på rekordtid! Att det kändes lättare än någonsin var också ett plus! Ja, kanon helt enkelt!
Sprang min 4km-runda igår och sprang den på rekordtid! Att det kändes lättare än någonsin var också ett plus! Ja, kanon helt enkelt!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 16:38Dagens pass var skönt. Sprang runt en närbelägen sjö i lugnt tempo. Sprang en skogsstig längs vattnet som jag inte sprungit förut. Det var mycket svalare än igår.
Tänkte på alla jag såg som gick, sprang, cyklade, fiskade, badade, solade, paddlade kanot,
Dagens pass var skönt. Sprang runt en närbelägen sjö i lugnt tempo. Sprang en skogsstig längs vattnet som jag inte sprungit förut. Det var mycket svalare än igår.
Tänkte på alla jag såg som gick, sprang, cyklade, fiskade, badade, solade, paddlade kanot,
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 19:00Regnigt....jätteskönt, varför har jag inte sprungit när det regnat förut? (även om det inte har regnat speciellt mycket den här sommaren...)
Benen kom in i löpsteget betydligt fortare än tidigare och jag hade betydligt bättre ork....ett bra och härligt p
Regnigt....jätteskönt, varför har jag inte sprungit när det regnat förut? (även om det inte har regnat speciellt mycket den här sommaren...)
Benen kom in i löpsteget betydligt fortare än tidigare och jag hade betydligt bättre ork....ett bra och härligt p
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 22:01Blött. Sprang 5km i spöregn. Jag älskar att springa i regn. Ja, kanske inte just SPÖregn, men lite lätt duggregn. Tycker det går lättare och luften är så härlig att andas in 🙂
Blött. Sprang 5km i spöregn. Jag älskar att springa i regn. Ja, kanske inte just SPÖregn, men lite lätt duggregn. Tycker det går lättare och luften är så härlig att andas in 🙂