Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Skulle ta en mils promenad för att "gå in skorna". Ja, efter halva rundan eskalerade allt och tillslut sprang jag så fort jag orkade i värmen. 🙂

för mig var det för varmt idag. Siktade på att springa min vanliga ronda på 7 km runt riddarfjärden men fick stanna efter 5 vid stadshuset och fylla kepsen med vatten och hälla över hela mig. Nöjd över att jag tog det kloka besluten och inte pressande på

VAAAAARMT!! Kort långpass på 20k. Termometern visade 33 grader när jag kom hem. Kastade mig i vättern efteråt (bara 27 grader i vattnet)...

4km intervaller mitt på dagen när det var som varmast. Skönt med värme och sol

Ett skönt ~4km pass i åsk-kvalmigt kvällsväder.. Helt underbart!

Jag blev trött pga värmen. Första delen av passet gick i 5:40-hastighet, andra delen hade jag över 6 min/km. Men det är ju synd att klaga på värmen för det!

Ett underbart pass på Skatåsmilen! Mötte bara två löpare på min runda,var är alla?

Jag är i Månkarbo i alla fall.....Cyklade Månkarbo Marathons runda och det såg djävligt bra ut. Mötte tre som promenerade samt en som kutade...ja det var ju typ lite varmt...+32 grad C i skuggan...Cykel ger ju fartvind vilket i min vanliga löp-hastighet i

Tomas: Jag var på 18km stigen 😉 där mötte jag endast en... Helt underbar runda som avslutades med ett dopp i delsjön. (V)

Den tänkte jag stångas med till helgen!