Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 08:46Ganska bra fast lite segt, regnade på mig men varmt. Klockstrul - håller på att lära mig en ny modell. Blev kallad hurtbulle 😀
Ganska bra fast lite segt, regnade på mig men varmt. Klockstrul - håller på att lära mig en ny modell. Blev kallad hurtbulle 😀
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 22:07Magknip, vätskebrist och värmeslag men jag naglade milen på 49:22 och är mäkta stolt över det. Har inte klockat mig på milen på länge men i våras vill jag minnas att jag tog mig under 60 minuter för första gången.
Magknip, vätskebrist och värmeslag men jag naglade milen på 49:22 och är mäkta stolt över det. Har inte klockat mig på milen på länge men i våras vill jag minnas att jag tog mig under 60 minuter för första gången.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 22:2123 jobbiga kilometer i värmen. Jag hade tänkt att det skulle bli fler, men jag hade för lite vätska med mig.
23 jobbiga kilometer i värmen. Jag hade tänkt att det skulle bli fler, men jag hade för lite vätska med mig.
Quote from Elias Engqvist on 12 August 2010, 22:30Bravo Elin! Vilken utveckling!
Bravo Elin! Vilken utveckling!
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 22:35Tack Christer! Jag tror det är någon som spetsat min Keso med något otillåtet, så oförskämt bra går det just nu. 😉
Tack Christer! Jag tror det är någon som spetsat min Keso med något otillåtet, så oförskämt bra går det just nu. 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 22:53Kändes lite halvtugnt men är rätt säker på att jag hade druckit på tok för lite vatten tidigare under dagen (och på tok för mycket kaffe...) vilket gjorde att kroppen kroknade och slutet på passet var riktigt riktigt segt och mådde smått illamående när ja
Kändes lite halvtugnt men är rätt säker på att jag hade druckit på tok för lite vatten tidigare under dagen (och på tok för mycket kaffe...) vilket gjorde att kroppen kroknade och slutet på passet var riktigt riktigt segt och mådde smått illamående när ja
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 23:09Oj, Elin - grattis! Det var verkligen imponerande.
Oj, Elin - grattis! Det var verkligen imponerande.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 04:54Tack Ingmari!
Man ska nog inte förringa vikten(!) av en ganska rejäl viktminskning som löpträningen haft som bieffekt heller, den har nog en hel del med förbättringen att göra även om jag hellre vill se det som att jag tränat bra. 😀
Tack Ingmari!
Man ska nog inte förringa vikten(!) av en ganska rejäl viktminskning som löpträningen haft som bieffekt heller, den har nog en hel del med förbättringen att göra även om jag hellre vill se det som att jag tränat bra. 😀
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 07:00Grattis Elin!
Grattis Elin!
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:56Tack ska ni ha! Nu är det väl bara att börja sikta på 45 minuter. 😀
Tack ska ni ha! Nu är det väl bara att börja sikta på 45 minuter. 😀