Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Ganska bra fast lite segt, regnade på mig men varmt. Klockstrul - håller på att lära mig en ny modell. Blev kallad hurtbulle 😀

Magknip, vätskebrist och värmeslag men jag naglade milen på 49:22 och är mäkta stolt över det. Har inte klockat mig på milen på länge men i våras vill jag minnas att jag tog mig under 60 minuter för första gången.

23 jobbiga kilometer i värmen. Jag hade tänkt att det skulle bli fler, men jag hade för lite vätska med mig.

Bravo Elin! Vilken utveckling!

Tack Christer! Jag tror det är någon som spetsat min Keso med något otillåtet, så oförskämt bra går det just nu. 😉

Kändes lite halvtugnt men är rätt säker på att jag hade druckit på tok för lite vatten tidigare under dagen (och på tok för mycket kaffe...) vilket gjorde att kroppen kroknade och slutet på passet var riktigt riktigt segt och mådde smått illamående när ja

Oj, Elin - grattis! Det var verkligen imponerande.

Tack Ingmari!

Man ska nog inte förringa vikten(!) av en ganska rejäl viktminskning som löpträningen haft som bieffekt heller, den har nog en hel del med förbättringen att göra även om jag hellre vill se det som att jag tränat bra. 😀

Grattis Elin!

Tack ska ni ha! Nu är det väl bara att börja sikta på 45 minuter. 😀