Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Håller tummen uppe på 45 min. (t+)

Varmt. Och långsamt.

Dagens pass började i på tok för högt tempo för att sen dala km för km allt eftersom temperaturen steg. 🙂

Svettigt.

Jag var ute på en feelgood-runda idag och fick det att bli en sån också. Det har inte alls varit bekvämt att springa i sommar; pga hetta, magproblem och slarv med maten. Jag har uthärdat men det har inte varit så kul. Gick in i väggen alldeles i förrgår n

Efter att ha sprungit var och varannat pass över milen i våras, var jag tvungen att lägga ner löpningen ett tag pga benhinneinflammation (en rejäl sådan).. Nu har jag ändrat teknik, och har varit ute några gånger och det känns fantastiskt! Trots att jag e

Det låter ju helt underbart 🙂

23 km. i 30 gr. värma + en luftfuktighet på rundt 85 eller nåt...
Et riktigt urkasst pass, som tur blev ok, eftersom jag traf 2 kinesere som frågede hur långt jag hade sprunget - dom blev väldig imponeret, och jag blev glad... Tumms upp... 🙂

Sen hem

skulle knäcka 2mil strecket idag men tror värmen tog mig, 17,3 blev det . . gick finfint till dryga milen när törsten tog mig och jag hade inget vatten med mig, var nästan på väg i ett dike i lilljanskogen men hoppade över det 🙂

efteråt var det iaf rikt

Tog det väldigt lugnt i värmen men det blev ett längre pass än planerat. Känns skönt att passet blev av men borde haft kepsen med 😉