Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 13:10Håller tummen uppe på 45 min. (t+)
Håller tummen uppe på 45 min. (t+)
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 14:12Varmt. Och långsamt.
Varmt. Och långsamt.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 14:13Dagens pass började i på tok för högt tempo för att sen dala km för km allt eftersom temperaturen steg. 🙂
Dagens pass började i på tok för högt tempo för att sen dala km för km allt eftersom temperaturen steg. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 14:16Svettigt.
Svettigt.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 14:20Jag var ute på en feelgood-runda idag och fick det att bli en sån också. Det har inte alls varit bekvämt att springa i sommar; pga hetta, magproblem och slarv med maten. Jag har uthärdat men det har inte varit så kul. Gick in i väggen alldeles i förrgår n
Jag var ute på en feelgood-runda idag och fick det att bli en sån också. Det har inte alls varit bekvämt att springa i sommar; pga hetta, magproblem och slarv med maten. Jag har uthärdat men det har inte varit så kul. Gick in i väggen alldeles i förrgår n
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 01:08Efter att ha sprungit var och varannat pass över milen i våras, var jag tvungen att lägga ner löpningen ett tag pga benhinneinflammation (en rejäl sådan).. Nu har jag ändrat teknik, och har varit ute några gånger och det känns fantastiskt! Trots att jag e
Efter att ha sprungit var och varannat pass över milen i våras, var jag tvungen att lägga ner löpningen ett tag pga benhinneinflammation (en rejäl sådan).. Nu har jag ändrat teknik, och har varit ute några gånger och det känns fantastiskt! Trots att jag e
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 01:14Det låter ju helt underbart 🙂
Det låter ju helt underbart 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 19:0123 km. i 30 gr. värma + en luftfuktighet på rundt 85 eller nåt...
Et riktigt urkasst pass, som tur blev ok, eftersom jag traf 2 kinesere som frågede hur långt jag hade sprunget - dom blev väldig imponeret, och jag blev glad... Tumms upp... 🙂Sen hem
23 km. i 30 gr. värma + en luftfuktighet på rundt 85 eller nåt...
Et riktigt urkasst pass, som tur blev ok, eftersom jag traf 2 kinesere som frågede hur långt jag hade sprunget - dom blev väldig imponeret, och jag blev glad... Tumms upp... 🙂
Sen hem
Quote from paceUP! on 14 August 2010, 19:14skulle knäcka 2mil strecket idag men tror värmen tog mig, 17,3 blev det . . gick finfint till dryga milen när törsten tog mig och jag hade inget vatten med mig, var nästan på väg i ett dike i lilljanskogen men hoppade över det 🙂
efteråt var det iaf rikt
skulle knäcka 2mil strecket idag men tror värmen tog mig, 17,3 blev det . . gick finfint till dryga milen när törsten tog mig och jag hade inget vatten med mig, var nästan på väg i ett dike i lilljanskogen men hoppade över det 🙂
efteråt var det iaf rikt
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 19:45Tog det väldigt lugnt i värmen men det blev ett längre pass än planerat. Känns skönt att passet blev av men borde haft kepsen med 😉
Tog det väldigt lugnt i värmen men det blev ett längre pass än planerat. Känns skönt att passet blev av men borde haft kepsen med 😉