Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Värt att veta kan också vara att när man passerar asfaltsvägar så ska man kika efter pilar på marken istället för skyltar bland träden, oftast är det bara rakt fram över vägen men det var något ställe på cykelbana där vi höll på att missa en sväng första

Ok, tack för det Elin. Försöker nog lägga in den i telefonen så man kan kolla om man känner sig lost.

Efter gårdagens terrängpass på 18,5 km så har jag träningsvärk idag! Helt underbart:-)

fantastiskt att hösten är här med lite kyla, rejält med vind och lagom med regn så att man känner att man lever! Dagens pass känns som första för höstsäsongen - så gött!

har sprungit en dryg mil i regnet och blivit duktigt blöt. Roligast var nästan när jag hamnade mitt i en löptävling runt strömmen. Åt fel håll tyvärr... Annars hade jag lätt hängt på dem en bit 😛

Fin "vanilla sky" sista kilometrarna också 🙂 (dock samt

Skön ny lång runda idag, kändes riktigt bra, fast det kändes i fötterna att det var mestadels på asfalt.
Roligt med en ny runda där jag inte sprungit tidigare och att jag inte behöver springa flera varv.
Inget som är så tråkigt att börja på tredje eller f

Helt underbart löparväder!Men benen ville inte riktigt idag,sega tio km! Men jag tog mig runt iaf!

5km på terräng . Det började regna att var genom blöt. Sedan snubblade en sten och ramlade högersida. Skrubbsår på knä och handen. Tur att fick inte större skador! 🙂

Körde lite intervallträning 8km i solsken men lagom fläkt så det blev kanon. Rätt fantastiskt att man kan springa en runda på ungefär samma tid fast man går nästan halva tiden... Skönt att ladda ur lite ibland 🙂

Kändes att jag inte har tränat ordentligt och regelbunder i nästan två veckor nu. Blev ganska trött efter bara 5 km. Detta sporrar ju bara till att skärpa sig och komma tillbaka till rutinen som gick så bra i sommar...