Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 06:59iofs gårdagens träning, men ändå. Körde intervallpass, 8x1km med 1 minuts ståvila emellan och det var första gången sen i våras nån gång som det verkligen kändes bra under intervallpass. Förmodligen beroende på att jag hade benkoll på pulsen under passet.
iofs gårdagens träning, men ändå. Körde intervallpass, 8x1km med 1 minuts ståvila emellan och det var första gången sen i våras nån gång som det verkligen kändes bra under intervallpass. Förmodligen beroende på att jag hade benkoll på pulsen under passet.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 18:22Fjärde del tävling Kesport cup. med tiden 14:15 4km. Bäst tid i två år! 🙂
Fjärde del tävling Kesport cup. med tiden 14:15 4km. Bäst tid i två år! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 18:26kändes försiktigt hoppfullt och underbart skönt i sensommarvärmen. Första lilla turen efter total abstinens pga höftsmärta. Ett par naprapatbehandlingar och vila har fått ersätta löpningen, men idag vågade jag mig ut igen. Kände ingenting.... 😀 Håll tu
kändes försiktigt hoppfullt och underbart skönt i sensommarvärmen. Första lilla turen efter total abstinens pga höftsmärta. Ett par naprapatbehandlingar och vila har fått ersätta löpningen, men idag vågade jag mig ut igen. Kände ingenting.... 😀 Håll tu
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 18:59Kändes bra...!
Kändes bra...!
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 21:16Blåsigt. Mycket klarar jag av men när det blåser mycket så tycker jag att det är riktigt jobbig. Tog en lite avstickare in i skogen för att få lite lä.
Blåsigt. Mycket klarar jag av men när det blåser mycket så tycker jag att det är riktigt jobbig. Tog en lite avstickare in i skogen för att få lite lä.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 21:48Skönt, men pulsen låg lite väl högt, frågan är ... hade vila varit bättre?
Skönt, men pulsen låg lite väl högt, frågan är ... hade vila varit bättre?
Quote from Jonny Persson on 3 September 2010, 11:28Morgonpasset var första passet på några månader med långbent och långärmat. Varmt och mysigt första kilometrarna men sista halvmilen längtade jag efter kortbrallorna.
Morgonpasset var första passet på några månader med långbent och långärmat. Varmt och mysigt första kilometrarna men sista halvmilen längtade jag efter kortbrallorna.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 17:54Halvtungt... Ingen fart i benen.
Halvtungt... Ingen fart i benen.
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 13:19Underbart pass idag där jag klämde i mitten lite backträning. Jag var lite tung men vädret hjälpte otroligt mycket för att uppleva ett jättefint pass.
Underbart pass idag där jag klämde i mitten lite backträning. Jag var lite tung men vädret hjälpte otroligt mycket för att uppleva ett jättefint pass.
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 14:47Tungt. Uff, jag behöver en vilovecka tror jag bestämt.
Tungt. Uff, jag behöver en vilovecka tror jag bestämt.