Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

tog en normal promenad ned till stan, ca 2km enkel väg, väl nere där sprang jag runt runt och kollade på båtar, folk och annat, blev helt toksvettig, fattade inte varför först, sedan när jag kom hem insåg jag att det var över 25 grader ute. Men nere i Sun

Varmt var det. Men det blev 13 sköna km delvis längs Edsviken. Idag mötte jag ingen löpare, men många badare. Jag tror att de egentligen hade en bättre plan än jag.

Svettigt och förvirrat. Långsamt.
Men rätt kul.

Tyngre än sist på samma sträcka, 20 km terräng, Täby IP milen + Skavlöten milen. Skavsåren flyttar sig hela tiden. Idag var det hö bröstvårta och innansida lår. Innansida lår har jag aldrig haft problem med! Varför idag? Blir snart tvungen att smörja in h

Lingling: Det är ju det som är huvudsaken, att man har kul! 🙂

Helt insmord i Vaselin, det kanske vore något. Bara att slänga sig på mage i nedförsbackarna och åka kana. 😀

Här var det 22 väldigt tunga, varma och riktigt eländiga kilometrar på Lidingöl

Dagens pass gick som vanligt förfärligt sakta. Jag börjar inse att jag joggar lika sakta som jag går. Men vad gör det? Kvavt och fuktigt var det idag. I skogen var det som en dimma av fukt. Häftigt!

33 kilometer i skogen här. Svettigt värre och jag var förfärligt trött i rumpan efter gårdagens styrketränande men lyckades avsluta bra.

Elin: Jag planerar också att testlöpa en del av LL30 banan, troligtvis sista 20km. Hur svårt är det att hitta rätt? Behöver man förladda banan i GPSen eller är den permanent uppmärkt?

Den är permanent märkt inklusive kilometermarkeringar.

Peter: Bara man hittar _till_ själva spåret så är det ganska lätt sedan. Det sitter skyltat utmed hela banan.

Jag har sprungit sista milen en gång och de två första två gånger. Första gången var det lite oklarheter på något/några ställen i korsningar där