Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

En njutning i det fina höstvädret. Benen var oförskämt lätta efter den ofrivilliga löpvilan. Testade min nya midjeväska. en fungerade bra även om den gott kunde hålla sig på sidan och låta bli att stöta på mina känsliga delar...

Gårdagens pass var "oförskämt lätt" (jag börjar gilla det uttrycket) precis som passet i torsdags. Vet inte om det beror på den lilla vilan, att jag ätit annorlunda eller om det är något annat. Kanske helt enkelt bara en förbättring? Djävulsbacken vid KDM

hade också ett "oförskämt lätt" pass på 14km i dag. Ett lite intermesso när jag skulle dricka lite efter 5km, en kallsup med efterföljande hostattack. Förutom det så var det riktig skön landsvägslöpning i dag. 🙂

Helt klart över förväntan. Sprang 19 km i 4:50-tempo och var inte alls slut efteråt, 2 km till skulle inte vara några problem. Så HM under 1:45 nästa helg borde bli en skrattmatch.

Som jag skrev när jag reggade; 3 pass på 4 dagar var helt klart gränsen för hur mycket jag kan prestera just nu. Jag får inte lata mig nästa vecka så att passen hopar sig sådär! Annars kändes det väl sådär, so-so liksom. Varken bra eller dåligt, men genom

Sprang Lidingö Testlopp idag. Förbaskat härligt när man känner sig stark precis efter Abborrbacken och ända in i mål. Det bästa av allt var att min tidigare trasslande hälsena inte var till ngt besvär alls idag!

Härligt kvällspass. Mitt andra FIRST-pass och det fungerade bättre. Höll tempot ganska lätt även om jag bara hade ca 10 sekunders marginal till slut. Skön temperatur och benen känns förvånansvärt pigga så här någon timme efteråt.

Det enda minustecknet är

Sjukt bra! Förbättrade mig med nästan 1 minut per km. Jag är dessutom bara en halv kilometer från min första mil! 🙂

Ganska bra, inte fort för jag körde "håll pulsen under ___", men skönt.

En skön runda på 12 km! Och så fick jag lära mig något nytt,att inte gömma min vattenflaska bakom lyktstolpar som någon hade gjort idag! Alla vet ju vad hundar använder lyktstolpar till!