Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 19:40Stockholm halvmarathon var dagens pass. En mycket trevlig tillställning! Jag persade på distansen på tävling med mer än 30 minuter. (t+)
Stockholm halvmarathon var dagens pass. En mycket trevlig tillställning! Jag persade på distansen på tävling med mer än 30 minuter. (t+)
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 19:55Jag rände runt Bysjöloppet, 18 km enligt utsago.
Inte riktigt iklass med Lidingö vad gäller brantheten, men mer otrevligt grus tror jag ... snittpuls 169 och max på 181. Hade tänkt springa mkt lugnare, mer långpasstempo ... stannade några ggr (vid vätske
Jag rände runt Bysjöloppet, 18 km enligt utsago.
Inte riktigt iklass med Lidingö vad gäller brantheten, men mer otrevligt grus tror jag ... snittpuls 169 och max på 181. Hade tänkt springa mkt lugnare, mer långpasstempo ... stannade några ggr (vid vätske
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 20:21Lätt löppass idag på 8,2 km. Är lite extra försiktig pga lte trassel med hälsenan samt att det nu bara är 1 vecka kvar till ultran i uppsala på 50 km.
Lätt löppass idag på 8,2 km. Är lite extra försiktig pga lte trassel med hälsenan samt att det nu bara är 1 vecka kvar till ultran i uppsala på 50 km.
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 07:16Egentligen gårdagens men...
Sprang 20 km och slog mitt 15år gamla rekord på 16 km 😀
Kändes skönt, skrattade högt när jag sprang där och tänkte på att jag för C:A tre månader sedan kunde springa knappt 200m innan jag fick stanna och gå. Det kändes lite
Egentligen gårdagens men...
Sprang 20 km och slog mitt 15år gamla rekord på 16 km 😀
Kändes skönt, skrattade högt när jag sprang där och tänkte på att jag för C:A tre månader sedan kunde springa knappt 200m innan jag fick stanna och gå. Det kändes lite
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 07:55Härligt Jesper! 🙂
Härligt Jesper! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 08:09Hur mycket smärta står nu ut med ?, sprang själv idag 25 kilometer med stummande och smärtande i vad och höft.
Finns viss risk att det gör mer skada än nytta men som man ofta läser i tidningar och på forum, att som "löpare" måste man även lära sig att stå
Hur mycket smärta står nu ut med ?, sprang själv idag 25 kilometer med stummande och smärtande i vad och höft.
Finns viss risk att det gör mer skada än nytta men som man ofta läser i tidningar och på forum, att som "löpare" måste man även lära sig att stå
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 08:35Som jag skrev i en annan tråd, "symptomfri är man bara i 20-årsåldern"...
Som jag skrev i en annan tråd, "symptomfri är man bara i 20-årsåldern"...
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 08:54Fast det är skillnad på känningar som kommer och går under pass och ihållande problem. Jag kan inte minnas att jag nuförtiden haft smärtor under hela pass, speciellt inte långpass.
Fast det är skillnad på känningar som kommer och går under pass och ihållande problem. Jag kan inte minnas att jag nuförtiden haft smärtor under hela pass, speciellt inte långpass.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:07Härliga 12 km idag trots regn. Väldigt långt för mig och idag var tredje gången på en månad. Lagom trött hela tiden, pulsen mestadels mellan 170 och 180. Tiden 60,02 var 4 minuter snabbare än senast. Det går framåt.
Härliga 12 km idag trots regn. Väldigt långt för mig och idag var tredje gången på en månad. Lagom trött hela tiden, pulsen mestadels mellan 170 och 180. Tiden 60,02 var 4 minuter snabbare än senast. Det går framåt.
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 21:06Frånsett vinden i ögonen så var dagens pass i snöglop bättre än sommarens "heta" pass 😉
Frånsett vinden i ögonen så var dagens pass i snöglop bättre än sommarens "heta" pass 😉