Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

@Linus: Haha, men du har fel om en sak: om du bara var nära att göra i brallan kan det faktiskt bli lite värre...

haha det har du rätt i tomas

Jag sprang en milslång runda på 65 minuter. Hade skitsvårt att ta mig ut. Fick kortison sprutat i handleden igår (reumatiker) och kände mig allmänt skruttig. Men efter tre fyra kilometer sprang nån upp i min rygg och flåsade mig i nacken och PANG flög jäv

Då jag fick tokspelet på bakväxeln på MTBn, vilken vägrar låta sig ställas in utan att det knorrar på någon växel, bestämde jag mig för att köra ett lite längre pass för att rensa hjärnan och hålla mig från att ta fram arg-verktygen (blir så dyrt då)...
1

Dagens löptur på 33 km gick lite tungt. Slarvade med energi- och vätskeintaget i början, vilket straffade sig senare. Tog tåget till Skyttorp station och sprang till Uppsala på småvägar. Däefter tog jag tåget tillbaka till Knivsta där jag bor. Kändes som

Vad mycket lättare det går att springa under dygnets ljusa timmar. Har hittat en ny VU-bana. 10km 57 min, känndes väldigt bra

Träningsträff med klubben innebar sällskap på merparten av dagens 21 km. Lugnt i början när vi sprang samlat, men efter ca 1 mil gick jag och en till loss och släppte på lite, bl a uppför mördarsega Färjeledsbacken. Sista halvmilen kändes seg efter urladd

Kändes ganska rått och grått. Sprungit milen och testat rullskidorna.

Annorluda, halvgalet. Hade råkat lova en ultralöpare att följa med honom på ett långpass innan hans tävling i Bislett. Missade en detalj, han kör enbart löpband vintertid. Ett löfte är ett löfte 8 i morse startade vi. Slalomen var kul svenskt silver, min

Tungt och isigt spår. Konstant regn och ca +3°C. Blöt cykeltur t o r till spåret. MEN, vad gör det när löpglädjen tar över? Efter 14 dagars löpuppehåll pga infektion och annat skrot så kunde inget hindra mig från mina efterlängtade 10 härliga km i skogen!