Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 09:18@Linus: Haha, men du har fel om en sak: om du bara var nära att göra i brallan kan det faktiskt bli lite värre...
@Linus: Haha, men du har fel om en sak: om du bara var nära att göra i brallan kan det faktiskt bli lite värre...
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 09:56haha det har du rätt i tomas
haha det har du rätt i tomas
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 13:16Jag sprang en milslång runda på 65 minuter. Hade skitsvårt att ta mig ut. Fick kortison sprutat i handleden igår (reumatiker) och kände mig allmänt skruttig. Men efter tre fyra kilometer sprang nån upp i min rygg och flåsade mig i nacken och PANG flög jäv
Jag sprang en milslång runda på 65 minuter. Hade skitsvårt att ta mig ut. Fick kortison sprutat i handleden igår (reumatiker) och kände mig allmänt skruttig. Men efter tre fyra kilometer sprang nån upp i min rygg och flåsade mig i nacken och PANG flög jäv
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 17:31Då jag fick tokspelet på bakväxeln på MTBn, vilken vägrar låta sig ställas in utan att det knorrar på någon växel, bestämde jag mig för att köra ett lite längre pass för att rensa hjärnan och hålla mig från att ta fram arg-verktygen (blir så dyrt då)...
1
Då jag fick tokspelet på bakväxeln på MTBn, vilken vägrar låta sig ställas in utan att det knorrar på någon växel, bestämde jag mig för att köra ett lite längre pass för att rensa hjärnan och hålla mig från att ta fram arg-verktygen (blir så dyrt då)...
1
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 19:05Dagens löptur på 33 km gick lite tungt. Slarvade med energi- och vätskeintaget i början, vilket straffade sig senare. Tog tåget till Skyttorp station och sprang till Uppsala på småvägar. Däefter tog jag tåget tillbaka till Knivsta där jag bor. Kändes som
Dagens löptur på 33 km gick lite tungt. Slarvade med energi- och vätskeintaget i början, vilket straffade sig senare. Tog tåget till Skyttorp station och sprang till Uppsala på småvägar. Däefter tog jag tåget tillbaka till Knivsta där jag bor. Kändes som
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 12:17Vad mycket lättare det går att springa under dygnets ljusa timmar. Har hittat en ny VU-bana. 10km 57 min, känndes väldigt bra
Vad mycket lättare det går att springa under dygnets ljusa timmar. Har hittat en ny VU-bana. 10km 57 min, känndes väldigt bra
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 13:12Träningsträff med klubben innebar sällskap på merparten av dagens 21 km. Lugnt i början när vi sprang samlat, men efter ca 1 mil gick jag och en till loss och släppte på lite, bl a uppför mördarsega Färjeledsbacken. Sista halvmilen kändes seg efter urladd
Träningsträff med klubben innebar sällskap på merparten av dagens 21 km. Lugnt i början när vi sprang samlat, men efter ca 1 mil gick jag och en till loss och släppte på lite, bl a uppför mördarsega Färjeledsbacken. Sista halvmilen kändes seg efter urladd
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 17:14Kändes ganska rått och grått. Sprungit milen och testat rullskidorna.
Kändes ganska rått och grått. Sprungit milen och testat rullskidorna.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 19:54Annorluda, halvgalet. Hade råkat lova en ultralöpare att följa med honom på ett långpass innan hans tävling i Bislett. Missade en detalj, han kör enbart löpband vintertid. Ett löfte är ett löfte 8 i morse startade vi. Slalomen var kul svenskt silver, min
Annorluda, halvgalet. Hade råkat lova en ultralöpare att följa med honom på ett långpass innan hans tävling i Bislett. Missade en detalj, han kör enbart löpband vintertid. Ett löfte är ett löfte 8 i morse startade vi. Slalomen var kul svenskt silver, min
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 11:25Tungt och isigt spår. Konstant regn och ca +3°C. Blöt cykeltur t o r till spåret. MEN, vad gör det när löpglädjen tar över? Efter 14 dagars löpuppehåll pga infektion och annat skrot så kunde inget hindra mig från mina efterlängtade 10 härliga km i skogen!
Tungt och isigt spår. Konstant regn och ca +3°C. Blöt cykeltur t o r till spåret. MEN, vad gör det när löpglädjen tar över? Efter 14 dagars löpuppehåll pga infektion och annat skrot så kunde inget hindra mig från mina efterlängtade 10 härliga km i skogen!