Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 11:45Träningsträff med Roma IF gav sällskap på söndagsrundan. Började med ca milen i lugnt tempo, sedan delade vi upp oss så att ett par av oss kunde trycka på lite. Efter Färjeledsbacken var det stumma ben på avslutande kilometrarna. Totalt ungefär en halvmar
Träningsträff med Roma IF gav sällskap på söndagsrundan. Började med ca milen i lugnt tempo, sedan delade vi upp oss så att ett par av oss kunde trycka på lite. Efter Färjeledsbacken var det stumma ben på avslutande kilometrarna. Totalt ungefär en halvmar
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 14:06Tog med de nyinköpta (skitbilliga) stavarna ut och elghufsade (vet inte om det platsar i löpningsgruppen). Ovant både för över och underkropp och efter att ha tryckt på i några uppförsbackar flåsade jag som en blåsbälg. Det regnade, var kallt, gick långsa
Tog med de nyinköpta (skitbilliga) stavarna ut och elghufsade (vet inte om det platsar i löpningsgruppen). Ovant både för över och underkropp och efter att ha tryckt på i några uppförsbackar flåsade jag som en blåsbälg. Det regnade, var kallt, gick långsa
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 22:59Dagens pass var spontant och grant! "Min" väg var blockerad av snö så det blev en oplanerat lång runda på 16,5 km.
Mörkret föll och en smärre snöstorm blåste upp men jag rullade på genom snön, omkörd av skoterförare som vinkade glatt.
Pulsen höll sig på
Dagens pass var spontant och grant! "Min" väg var blockerad av snö så det blev en oplanerat lång runda på 16,5 km.
Mörkret föll och en smärre snöstorm blåste upp men jag rullade på genom snön, omkörd av skoterförare som vinkade glatt.
Pulsen höll sig på
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 11:09Ca 23 km på 1.42, så det blev lite tempo på långpasset i går kväll. Skönt att känna att det går att springa ganska långt i hygglig fart på träning utan att bli alltför sliten. Sista 2 km i Aquasocks för att hålla barfotasteget vid liv, resten i Kinvara.
Ca 23 km på 1.42, så det blev lite tempo på långpasset i går kväll. Skönt att känna att det går att springa ganska långt i hygglig fart på träning utan att bli alltför sliten. Sista 2 km i Aquasocks för att hålla barfotasteget vid liv, resten i Kinvara.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 14:56Kanonbra! Intervaller på löpbandet efter sjukdom- och skadeuppehåll. Äntligen igång igen!
Kanonbra! Intervaller på löpbandet efter sjukdom- och skadeuppehåll. Äntligen igång igen!
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 22:56Ett tröskelpass i snöyran. Nästan så att man vill ha vinter året runt, härligt när det slirar lite i snömoddet!
Ett tröskelpass i snöyran. Nästan så att man vill ha vinter året runt, härligt när det slirar lite i snömoddet!
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 15:41-2 ymnigt snöfall på oplogade gångvägar å bitvis kraftig motvind 🙁
10 k 54,10 min riktigt tungt, men oj vad jag är värd kvällens bira (V)
-2 ymnigt snöfall på oplogade gångvägar å bitvis kraftig motvind 🙁
10 k 54,10 min riktigt tungt, men oj vad jag är värd kvällens bira (V)
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 19:24Svettigt, rätt varmt och djup lös snö att spåra i bitvis.
Svettigt, rätt varmt och djup lös snö att spåra i bitvis.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 00:16Testade mina nya skor, Icebug Heros-L, ikväll runt Brunnsviken. Supersköna och snabba skor.
Testade mina nya skor, Icebug Heros-L, ikväll runt Brunnsviken. Supersköna och snabba skor.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 17:09Gristungt löparföre, mellan 20-70cm djup snö över hela rundan, 14,3km med en snittfart av 9:26/km.
Fick gå och nästan åla där det var som djupast :D!
Men det känns att det tog bra, bra träning att forcera fram genom snö iallafall :D!
Gristungt löparföre, mellan 20-70cm djup snö över hela rundan, 14,3km med en snittfart av 9:26/km.
Fick gå och nästan åla där det var som djupast :D!
Men det känns att det tog bra, bra träning att forcera fram genom snö iallafall :D!