Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 07:484,3km.20:06 .Tyngt, pulsen 165-170. Ännu influenssa på gång.
4,3km.20:06 .Tyngt, pulsen 165-170. Ännu influenssa på gång.
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 23:24Jo, tack det kändes bra. Började lite illa då löpbanden var upptagna, men jag värmde upp med en kort tur på träningscykeln. Därefter intervaller som kändes riktigt bra.
Jo, tack det kändes bra. Började lite illa då löpbanden var upptagna, men jag värmde upp med en kort tur på träningscykeln. Därefter intervaller som kändes riktigt bra.
Quote from Jonny Persson on 26 January 2011, 09:05Jo tack, det kändes förvånansvärt bra trots att jag höll på att sätta kaffet i halsen när jag såg att det stod -9 på termometern i morse. Ingen kö alls på gång och cykelvägar men det var i gengäld lite för kallt för min smak.
Jo tack, det kändes förvånansvärt bra trots att jag höll på att sätta kaffet i halsen när jag såg att det stod -9 på termometern i morse. Ingen kö alls på gång och cykelvägar men det var i gengäld lite för kallt för min smak.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 10:01Det går fortfarande fruktansvärt tungt och har gjort det sen början på December 🙁
Efter 5km är pulsen 10 slag högre än normalt och det känns som om handbromsen är i. Min teori är att min kropp lider enormt av ljusbristen och att det lättar då dagarna bl
Det går fortfarande fruktansvärt tungt och har gjort det sen början på December 🙁
Efter 5km är pulsen 10 slag högre än normalt och det känns som om handbromsen är i. Min teori är att min kropp lider enormt av ljusbristen och att det lättar då dagarna bl
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 10:33Kändes grymt bra, blev mitt längsta hittills, 16,5 km i snöyra. Gick inte så snabbt 6:40, men räknar med att så småningom, när det blir barmark och fler mil i benen kunna hålla ett lite högre tempo.
Kändes grymt bra, blev mitt längsta hittills, 16,5 km i snöyra. Gick inte så snabbt 6:40, men räknar med att så småningom, när det blir barmark och fler mil i benen kunna hålla ett lite högre tempo.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 10:44Peter P:
Har samma känsla, nån gång november/december har allt blivit mycket tyngre helt plötsligt, och det går inte att komma ur det...Söndagens pass kändes bra, fram till 11,5km, men tog mig hem, totalt 15,3 km. Nästa pass blir svårt att välja... löpn
Peter P:
Har samma känsla, nån gång november/december har allt blivit mycket tyngre helt plötsligt, och det går inte att komma ur det...
Söndagens pass kändes bra, fram till 11,5km, men tog mig hem, totalt 15,3 km. Nästa pass blir svårt att välja... löpn
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 13:18Otroligt skönt pass på löpbandet idag, eller så är känslan såhär efteråt i alla fall. Det blev 5km i 5:00-tempo, segrade upp i 4:30-tempo sista 500 metrarna. Sedan ett grymt crossfitpass direkt efteråt. Mums!
Otroligt skönt pass på löpbandet idag, eller så är känslan såhär efteråt i alla fall. Det blev 5km i 5:00-tempo, segrade upp i 4:30-tempo sista 500 metrarna. Sedan ett grymt crossfitpass direkt efteråt. Mums!
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 11:33Löpband 10 km på 55 minuter, jippie snabbast hittills. Otroligt peppande.
Löpband 10 km på 55 minuter, jippie snabbast hittills. Otroligt peppande.
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 14:58Riktigt härligt faktiskt, 11,16 ystra kilometrar. Öppnade i ganska bra men lagom tempo första 5 (5:15-5:07), sedan tempoökning (~5:00) och därefter för mig finfina 4:40-tempo sista 2 km av milen.
Kändes som lätt jogg efter 10 km, men höll 5:19 tempo unde
Riktigt härligt faktiskt, 11,16 ystra kilometrar. Öppnade i ganska bra men lagom tempo första 5 (5:15-5:07), sedan tempoökning (~5:00) och därefter för mig finfina 4:40-tempo sista 2 km av milen.
Kändes som lätt jogg efter 10 km, men höll 5:19 tempo unde
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 20:46Kändes bra ! 4km på 19 min dock trött efter jobb !!:P
Kändes bra ! 4km på 19 min dock trött efter jobb !!:P