Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 13:53Värmde upp med lite skidor, på ett helt otroligt uselt före, sedan var det 4 km lätt löpning. Gick mkt lättare än det gjort hittills att hålla min pulszon - och inte bara för att jag skruvat upp dem 😉 Blött, mikroglaciärer som släpper vatten i strömmar h
Värmde upp med lite skidor, på ett helt otroligt uselt före, sedan var det 4 km lätt löpning. Gick mkt lättare än det gjort hittills att hålla min pulszon - och inte bara för att jag skruvat upp dem 😉 Blött, mikroglaciärer som släpper vatten i strömmar h
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 22:15Väldigt speciellt träningspass idag, var på tränings/joggdejt med en tjej på www.sportdate.se det var kul vi hade chattat mkt innan så det var avslappnat. Ser ut att bli flera rundor oxå =)
Väldigt speciellt träningspass idag, var på tränings/joggdejt med en tjej på http://www.sportdate.se det var kul vi hade chattat mkt innan så det var avslappnat. Ser ut att bli flera rundor oxå =)
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 22:57Rund byn 4,3 km. med sonen lugn tempo.Det var bara -6C kallt. Kändes härligt. Pulsen var också normal efter långsam influenssa. Känner att är på gång igen! 🙂
Rund byn 4,3 km. med sonen lugn tempo.Det var bara -6C kallt. Kändes härligt. Pulsen var också normal efter långsam influenssa. Känner att är på gång igen! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 13:40Blev en timmes löpband på intervall, kändes skönt jobbigt fast det gick i samma lugna tempo hela vägen.
Blev en timmes löpband på intervall, kändes skönt jobbigt fast det gick i samma lugna tempo hela vägen.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 13:47Strålande 1,5 timme på löpband i lugnt 5:27-tempo och 1% lutning hela vägen.
Kom 16,50 km enligt displayen 🙂Nu har jag förtjänat bulle på fikat strax!
Strålande 1,5 timme på löpband i lugnt 5:27-tempo och 1% lutning hela vägen.
Kom 16,50 km enligt displayen 🙂
Nu har jag förtjänat bulle på fikat strax!
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 13:47Idag igen 4,3 km. rund byn. Ansträngde mig exta och fick också bättre tid som vanligt. Det tog 18:15. Det var -8,4C kallt och lite halt. Kändes härligt efter passet. 🙂
Idag igen 4,3 km. rund byn. Ansträngde mig exta och fick också bättre tid som vanligt. Det tog 18:15. Det var -8,4C kallt och lite halt. Kändes härligt efter passet. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 08:18Hej,
Förra passet och dagens pass känns helt ok.
No pain och det gick bra.1650m I know för några av er är det peanuts och hoppas att jag kommer tycka det om några veckor/månader.
Innan jag startade mitt program var 1650m a Big Pain !! Så för mig är de
Hej,
Förra passet och dagens pass känns helt ok.
No pain och det gick bra.
1650m I know för några av er är det peanuts och hoppas att jag kommer tycka det om några veckor/månader.
Innan jag startade mitt program var 1650m a Big Pain !! Så för mig är de
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 12:41Ganska halkigt...
Sprang 15 km hemifrån till Kannanspåret (Vällingby), gula spåret och tillbaka hem.
På Kaananspåret var det VÄLDIGT halt och dessvärre var jag naiv och lämnade broddarna hemma (#)Men jag tog mig igenom och det är väl huvudsaken 😉
Ganska halkigt...
Sprang 15 km hemifrån till Kannanspåret (Vällingby), gula spåret och tillbaka hem.
På Kaananspåret var det VÄLDIGT halt och dessvärre var jag naiv och lämnade broddarna hemma (#)
Men jag tog mig igenom och det är väl huvudsaken 😉
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 19:21Härlig runda i dag , 14 km på 1h 6min. Lite isigt på några ställen annars barmark.
Härlig runda i dag , 14 km på 1h 6min. Lite isigt på några ställen annars barmark.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 19:08Tredje passet sen jag börjat springa igen (börjde förra veckan, pga diverse omständigheter har det blivit ett uppehåll sedan oktober), har dock hållit igång på gym och liknande en del och måste säga att så här efter ett pass känns det grymt! Jätteskönt at
Tredje passet sen jag börjat springa igen (börjde förra veckan, pga diverse omständigheter har det blivit ett uppehåll sedan oktober), har dock hållit igång på gym och liknande en del och måste säga att så här efter ett pass känns det grymt! Jätteskönt at