Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 20:07Blev inget, ont i halsen hosta o jättehög vilopuls :@
Blev inget, ont i halsen hosta o jättehög vilopuls :@
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 20:35Misärsegt och halv storm ute. Benen svarade inte alls, så jag lade in lite sprints och då kändes det något bättre.
Misärsegt och halv storm ute. Benen svarade inte alls, så jag lade in lite sprints och då kändes det något bättre.
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 09:48Långsammaste snitttempot på länge! Jag blir bättre och bättre på att springa långsamt och snart klarar jag nog att genomföra ett pass på 70% av maxpuls.
Långsammaste snitttempot på länge! Jag blir bättre och bättre på att springa långsamt och snart klarar jag nog att genomföra ett pass på 70% av maxpuls.
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 17:54fantastiskt på sätt och vis, börjar få rull på rullskidorna - men löpningen sköt jag på till imorgon ...
fantastiskt på sätt och vis, börjar få rull på rullskidorna - men löpningen sköt jag på till imorgon ...
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 18:02Det blev bara två kilometer. Det var -20C kallt,började frysa fingrarna och ansiktet. tempo 4:55. 🙁
Det blev bara två kilometer. Det var -20C kallt,började frysa fingrarna och ansiktet. tempo 4:55. 🙁
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 20:05Körde 1 timme på crosstrainer sen 6x150m back intervaller på löpband. Känns jätte skönt efteråt, superpass!!
Körde 1 timme på crosstrainer sen 6x150m back intervaller på löpband. Känns jätte skönt efteråt, superpass!!
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 07:36Körde kungsholmen runt igår torsdag vid 17 tiden. Det var snöigt och blåsigt med ändå rätt ok. Skönt med såna riktiga grispass ibland när man får kriga för att ta sig fram.
Körde kungsholmen runt igår torsdag vid 17 tiden. Det var snöigt och blåsigt med ändå rätt ok. Skönt med såna riktiga grispass ibland när man får kriga för att ta sig fram.
Quote from Elias Engqvist on 11 February 2011, 08:32Körde 45min spinning igår vid 19-tiden sen tog vi en 6km-runda i Hagaparken, Stockholm direkt efteråt - det var rätt mycket snö då men det var skönt att komma ut lite 🙂
Körde 45min spinning igår vid 19-tiden sen tog vi en 6km-runda i Hagaparken, Stockholm direkt efteråt - det var rätt mycket snö då men det var skönt att komma ut lite 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 08:45Jotack, 45 min snöskottning, 25-35 cm nysnö, i malande tempo...
Jotack, 45 min snöskottning, 25-35 cm nysnö, i malande tempo...
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 10:41Löpte Enskede - Liljeholmen längs vattnet igår kväll. Planerade passet så att jag slapp motvinden till största del. Måste säga att det var ett riktigt skönt pass trots snön och blåsten:-)
Plus att man blir glad av allt folk som ser lite bittert på en och
Löpte Enskede - Liljeholmen längs vattnet igår kväll. Planerade passet så att jag slapp motvinden till största del. Måste säga att det var ett riktigt skönt pass trots snön och blåsten:-)
Plus att man blir glad av allt folk som ser lite bittert på en och