Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 18:427km på snömoddiga blåsiga vägar, femte veckan med inslag av löpträning... många år sedan jag löptränade aktivt, trodde inte jag skulle hålla för löpning längre men det känns faktiskt mkt bra.
7km på snömoddiga blåsiga vägar, femte veckan med inslag av löpträning... många år sedan jag löptränade aktivt, trodde inte jag skulle hålla för löpning längre men det känns faktiskt mkt bra.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 19:49Ja då var det fredag, Varit förskyld i par dagar så dagens löpp pass var efterlängtat. Jag gav mig ut i snöstormen och med lätta ben och ett lugnt tempo så jag kunde känna efter hur jag skulle reagera efter snuvan. det blev 1 mil så det får nog bli ett p
Ja då var det fredag, Varit förskyld i par dagar så dagens löpp pass var efterlängtat. Jag gav mig ut i snöstormen och med lätta ben och ett lugnt tempo så jag kunde känna efter hur jag skulle reagera efter snuvan. det blev 1 mil så det får nog bli ett p
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 19:25Underbart! 30 km i strålande sol och minus tio sisådär. Perfekt.
Underbart! 30 km i strålande sol och minus tio sisådär. Perfekt.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 18:2824 km i strålande sol med PB på pulslägsta. Jag är nu nere på 136/190 = 71% av maxpuls på långpassen. Känns som en lagom nivå att ligga på.
24 km i strålande sol med PB på pulslägsta. Jag är nu nere på 136/190 = 71% av maxpuls på långpassen. Känns som en lagom nivå att ligga på.
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 17:39Först 3km uppvärmning på löpband sen 60min på crosstrainern, attans så skönt såhär efteråt!
Först 3km uppvärmning på löpband sen 60min på crosstrainern, attans så skönt såhär efteråt!
Quote from Elias Engqvist on 14 February 2011, 17:49Väldigt kallt (för mig idag) -20 så det blev löpband 15km med fartökning sista 4km - det funkade riktigt bra med några gamla sommarprogram i hörlurarna 🙂
Väldigt kallt (för mig idag) -20 så det blev löpband 15km med fartökning sista 4km - det funkade riktigt bra med några gamla sommarprogram i hörlurarna 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 22:01ville också slippa kylan så det blev band igen, 23 km. Väldigt meditativt och skönt (t+)
ville också slippa kylan så det blev band igen, 23 km. Väldigt meditativt och skönt (t+)
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 13:21Jag har funnit mitt hatpass som man bör träna mer på, 45 min backdistans med stigmännen att det finns så många backar runt om Karlshamn.
Jag har funnit mitt hatpass som man bör träna mer på, 45 min backdistans med stigmännen att det finns så många backar runt om Karlshamn.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:5112km på fina men något spåriga och mörka skogsvägar, bara -7 grader så det var skönt. Inget tempo att tala om men passet känndes skönt
12km på fina men något spåriga och mörka skogsvägar, bara -7 grader så det var skönt. Inget tempo att tala om men passet känndes skönt
Quote from Elias Engqvist on 16 February 2011, 21:52Jotack, först c:a 6km i ganska lugn takt runt liljanskogen, sen 45min löparstyrkepass och sen 45min löpbandsintervaller med både lutningsändringar och hastighetsändringar. Jag känner mig som överkörd av en buss!
Jotack, först c:a 6km i ganska lugn takt runt liljanskogen, sen 45min löparstyrkepass och sen 45min löpbandsintervaller med både lutningsändringar och hastighetsändringar. Jag känner mig som överkörd av en buss!