Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 00:03Kallt, åkte skidor i tre kilometer med Lillan, temperaturen fallande, sedan var det inte så lätt att få upp värmen ...
Kallt, åkte skidor i tre kilometer med Lillan, temperaturen fallande, sedan var det inte så lätt att få upp värmen ...
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 11:255,8 km i -16 grader och strålande solsken. hade varit perfekt om inte jag råkade ut för proöppning, vilket innebar att jag fick göra några spontana "straffrundor" innan bron kom på plats och jag kunde fortsätta.
5,8 km i -16 grader och strålande solsken. hade varit perfekt om inte jag råkade ut för proöppning, vilket innebar att jag fick göra några spontana "straffrundor" innan bron kom på plats och jag kunde fortsätta.
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 15:12Kändes bra. Har inte sprungit så mycket i februari, men nu ska det bli 11 st 11-kmpass.
Dagens 12 km var en bra start. Sol och-6 grader...kanske -4-5 på vissa ställen.
Fortsätter imorgon. (t+)
Kändes bra. Har inte sprungit så mycket i februari, men nu ska det bli 11 st 11-kmpass.
Dagens 12 km var en bra start. Sol och-6 grader...kanske -4-5 på vissa ställen.
Fortsätter imorgon. (t+)
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 17:42Superskön extrasväng bara för att solen sken så vackert 🙂
Superskön extrasväng bara för att solen sken så vackert 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 18:34Skönt. Äntligen ute efter en veckas mystisk magsjuka.
Skönt. Äntligen ute efter en veckas mystisk magsjuka.
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 20:1717km i behagligt tempo, -10grader och stilla.
Det kändes kanon att kunna köra lite distans 🙂
17km i behagligt tempo, -10grader och stilla.
Det kändes kanon att kunna köra lite distans 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 23:16Sprang 5 km innan jobbet, nu har jag sån där angenäm träningsvärk 🙂
Passet var annars mest knöligt, - 10 och fräknarna blev fler.
Sprang 5 km innan jobbet, nu har jag sån där angenäm träningsvärk 🙂
Passet var annars mest knöligt, - 10 och fräknarna blev fler.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 18:567,65km på 42min i strålande vintersol, ungefär -6grader. Underbart!
7,65km på 42min i strålande vintersol, ungefär -6grader. Underbart!
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:49Sprang hemma i Tyresö. Kallt, men efter en kvart hade man fått upp värmen. Sedan tuffade det på.
Sprang hemma i Tyresö. Kallt, men efter en kvart hade man fått upp värmen. Sedan tuffade det på.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:49Sprang hemma i Tyresö. Kallt, men efter en kvart hade man fått upp värmen. Sedan tuffade det på.
Sprang hemma i Tyresö. Kallt, men efter en kvart hade man fått upp värmen. Sedan tuffade det på.