Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Helt underbart fantastiskt! Jag är glad och nöjd! Milen på 46 min, det kommer bli ett bra år! 🙂

Trög skidrunda, hela kroppen slut av kettlebells.

skön lugn jogg, för att bli av med stumheten i benen. inte särskilt kallt och det kändes som att solen sken.

Sken gjorde solen vid Ängsjö vid lunchtid. Pappa och jag åkte 9,3+ 4,6 km-spåren. Gott med blåbärssoppa mellan rundorna, spåren var fina.

Klockers!

Myslöpning med ryggsäck, struntade i vägarna ibland och pulsade runt i snön.
lyckades dra ihop nästan 9k. Men som alla vet så har ju längden ingen betydelse 😉

Underbart härlig morgonrunda (9 km) i -23°C. Alldeles ensam ute i gryningen, inte ens hundägarna vågade sig ut!
Merinoullsunderställ, merinoullsbuff för att skydda kinder och haka och vettiga funktionskläder i övrigt, frös inte ett dyft! Måste erkänna at

Hej,

Idag blev det 2,6km.
Programmet jag kör går bra för mig och det kändes bra att springa.

Snö / Sol och -11 grader. I like it !

-11, jag borde vara härdad som norrlänning men idag kändes det lite mer uppfriskande än vanligt. Ca 5 km, 25 min.

Ca 20km i -12 grader o strålande sol som värmde en del. Tog genvägen över sjön. Det är ganska trevligt att löpa på de plogade banorna på sjöarna faktiskt. Bra underlag och inget som skymmer solen.

Tvåtusingar på Bosön som gick legendariskt dåligt. Farligt med doserade kurvor när man knappt håller styrfart men jag klarade mig från att välta. Tack till J som lyckades skingra åskmolnet efteråt.