Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 22:08Helt underbart fantastiskt! Jag är glad och nöjd! Milen på 46 min, det kommer bli ett bra år! 🙂
Helt underbart fantastiskt! Jag är glad och nöjd! Milen på 46 min, det kommer bli ett bra år! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 22:16Trög skidrunda, hela kroppen slut av kettlebells.
Trög skidrunda, hela kroppen slut av kettlebells.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 22:20skön lugn jogg, för att bli av med stumheten i benen. inte särskilt kallt och det kändes som att solen sken.
skön lugn jogg, för att bli av med stumheten i benen. inte särskilt kallt och det kändes som att solen sken.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 22:37Sken gjorde solen vid Ängsjö vid lunchtid. Pappa och jag åkte 9,3+ 4,6 km-spåren. Gott med blåbärssoppa mellan rundorna, spåren var fina.
Sken gjorde solen vid Ängsjö vid lunchtid. Pappa och jag åkte 9,3+ 4,6 km-spåren. Gott med blåbärssoppa mellan rundorna, spåren var fina.
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 21:15Klockers!
Myslöpning med ryggsäck, struntade i vägarna ibland och pulsade runt i snön.
lyckades dra ihop nästan 9k. Men som alla vet så har ju längden ingen betydelse 😉
Klockers!
Myslöpning med ryggsäck, struntade i vägarna ibland och pulsade runt i snön.
lyckades dra ihop nästan 9k. Men som alla vet så har ju längden ingen betydelse 😉
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 11:19Underbart härlig morgonrunda (9 km) i -23°C. Alldeles ensam ute i gryningen, inte ens hundägarna vågade sig ut!
Merinoullsunderställ, merinoullsbuff för att skydda kinder och haka och vettiga funktionskläder i övrigt, frös inte ett dyft! Måste erkänna at
Underbart härlig morgonrunda (9 km) i -23°C. Alldeles ensam ute i gryningen, inte ens hundägarna vågade sig ut!
Merinoullsunderställ, merinoullsbuff för att skydda kinder och haka och vettiga funktionskläder i övrigt, frös inte ett dyft! Måste erkänna at
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 14:32Hej,
Idag blev det 2,6km.
Programmet jag kör går bra för mig och det kändes bra att springa.Snö / Sol och -11 grader. I like it !
Hej,
Idag blev det 2,6km.
Programmet jag kör går bra för mig och det kändes bra att springa.
Snö / Sol och -11 grader. I like it !
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 17:02-11, jag borde vara härdad som norrlänning men idag kändes det lite mer uppfriskande än vanligt. Ca 5 km, 25 min.
-11, jag borde vara härdad som norrlänning men idag kändes det lite mer uppfriskande än vanligt. Ca 5 km, 25 min.
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 17:08Ca 20km i -12 grader o strålande sol som värmde en del. Tog genvägen över sjön. Det är ganska trevligt att löpa på de plogade banorna på sjöarna faktiskt. Bra underlag och inget som skymmer solen.
Ca 20km i -12 grader o strålande sol som värmde en del. Tog genvägen över sjön. Det är ganska trevligt att löpa på de plogade banorna på sjöarna faktiskt. Bra underlag och inget som skymmer solen.
Quote from Jonny Persson on 19 February 2011, 17:23Tvåtusingar på Bosön som gick legendariskt dåligt. Farligt med doserade kurvor när man knappt håller styrfart men jag klarade mig från att välta. Tack till J som lyckades skingra åskmolnet efteråt.
Tvåtusingar på Bosön som gick legendariskt dåligt. Farligt med doserade kurvor när man knappt håller styrfart men jag klarade mig från att välta. Tack till J som lyckades skingra åskmolnet efteråt.