Quote from Elias Engqvist on 28 January 2011, 20:58Jag klipper in kommentaren av gårdagens pass:
"Löpbandslycka. Hade kollat några Bekele-klipp på eftermiddan sen hade jag Shakira i Lurarna... Med "Loca" och "Waka Waka" i örorna och Bekeles sista varv på 10000m på näthinnan kändes det som jag kunde sprin
Jag klipper in kommentaren av gårdagens pass:
"Löpbandslycka. Hade kollat några Bekele-klipp på eftermiddan sen hade jag Shakira i Lurarna... Med "Loca" och "Waka Waka" i örorna och Bekeles sista varv på 10000m på näthinnan kändes det som jag kunde sprin
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 20:58Hej,
Dagens pass blev 2km / 1.280 Km i mitt "10k no pain" program och det gick lysande 🙂
Programmet jag kör är : http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=7210
Hej,
Dagens pass blev 2km / 1.280 Km i mitt "10k no pain" program och det gick lysande 🙂
Programmet jag kör är : http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=7210
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 18:59Ett lungt distanspass på 10km i 4:20 tempo, kändes riktigt bra så växlade upp sista km till 3:40 tempo. Imorgon blir det ett underbart långpass! 🙂
Ett lungt distanspass på 10km i 4:20 tempo, kändes riktigt bra så växlade upp sista km till 3:40 tempo. Imorgon blir det ett underbart långpass! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 22:24Jag började lugnt, kände att det gick lätt, ökade, kände att det också gick lätt, ökade lite till, kände som att jag kunde springa mycket snabbare, sprang mycket snabbare, kände det som att jag joggade och träden sprang åt andra hållet, var tvungen att av
Jag började lugnt, kände att det gick lätt, ökade, kände att det också gick lätt, ökade lite till, kände som att jag kunde springa mycket snabbare, sprang mycket snabbare, kände det som att jag joggade och träden sprang åt andra hållet, var tvungen att av
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 22:56Riktigt trevlig tur - 10 km- i ett vackert vinterlandskap i Central Park, New York.
Riktigt trevlig tur - 10 km- i ett vackert vinterlandskap i Central Park, New York.
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 00:07Skulle köra VU men det blev mest promenad och några joggingsteg "för syns skull". Skönt i solen och nu sitter jag här med lite träningsvärk
Skulle köra VU men det blev mest promenad och några joggingsteg "för syns skull". Skönt i solen och nu sitter jag här med lite träningsvärk
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 10:27Startade i beckmörker, himlen hann ljusna under löprundan. Härlig start på dagen! Sprang vilse och sprang ca 2 km längre än planerat - vilket bara var skönt! Bitvis glansis med vatten ovanpå, oerhört tacksam för skovalet - Icebug!
Startade i beckmörker, himlen hann ljusna under löprundan. Härlig start på dagen! Sprang vilse och sprang ca 2 km längre än planerat - vilket bara var skönt! Bitvis glansis med vatten ovanpå, oerhört tacksam för skovalet - Icebug!
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:285 KM löpning utan broddar, bitvis väldigt halt. Det är sånt som ger än träningsverk på lite udda ställen...
5 KM löpning utan broddar, bitvis väldigt halt. Det är sånt som ger än träningsverk på lite udda ställen...
Quote from Elias Engqvist on 2 February 2011, 21:46Löpband med en kompis på bandet bredvid. Skulle vara ett lugnt pass för mig iaf - då det närmade sig 3km kvar för oss båda blev det lite tempohöjningar både här och där vilken slutade i en spurttävling. Blygsamheten förbjuder mig att berätta vem som vann!
Löpband med en kompis på bandet bredvid. Skulle vara ett lugnt pass för mig iaf - då det närmade sig 3km kvar för oss båda blev det lite tempohöjningar både här och där vilken slutade i en spurttävling. Blygsamheten förbjuder mig att berätta vem som vann!
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 07:25Hej,
Idag var det blank is och tur att man hade "Ice Runner" 🙂
Så det blev ett lungt pass och det gick bra.
/Henrik
P.S : Halkskydd Icerunner
Hej,
Idag var det blank is och tur att man hade "Ice Runner" 🙂
Så det blev ett lungt pass och det gick bra.
/Henrik
P.S : Halkskydd Icerunner