Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 20:06Jobbigt idag, men jag var ute i alla fall.
Jobbigt idag, men jag var ute i alla fall.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 22:46Soligt skidpass, hade bara velat åka längre ...
Soligt skidpass, hade bara velat åka längre ...
Quote from Elias Engqvist on 7 January 2011, 23:05Har varit med om något liknande som Kristian - fast mest var det c:a 30cm djupt - det var skönt då man kom ut på plogad väg igen...!
Har varit med om något liknande som Kristian - fast mest var det c:a 30cm djupt - det var skönt då man kom ut på plogad väg igen...!
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 11:16Dagens inomhusidrottande, innebandy, gav iaf lite blodsmak, men inget pulsande i snö om man bortser till och från bilen
Dagens inomhusidrottande, innebandy, gav iaf lite blodsmak, men inget pulsande i snö om man bortser till och från bilen
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 15:34Vilken dag! Vackert väder, nydubbade slipstoppers å 17 km i behaglig fart 91,17 min
Tjohoo 🙂
Vilken dag! Vackert väder, nydubbade slipstoppers å 17 km i behaglig fart 91,17 min
Tjohoo 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 20:24Rejält halt idag men mina egendubbade skor (pikmakarns) biter bra på isig snö och t.o.m glansis. Har ännu inte halkat till under löpning någon gång!
Rejält halt idag men mina egendubbade skor (pikmakarns) biter bra på isig snö och t.o.m glansis. Har ännu inte halkat till under löpning någon gång!
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 20:3210 km idag, första passet för i år, första sedan nyårsafton!
Förvånansvärt bra underlag i Västerås. Värme och plogade vägar gav mestadels barmark.
10 km idag, första passet för i år, första sedan nyårsafton!
Förvånansvärt bra underlag i Västerås. Värme och plogade vägar gav mestadels barmark.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 21:41Usch å fy, fartlek med halt underlag på Lidingö, smärtsamt men (förhoppningsvis) nyttigt
tot 13 km varav 6 fartlek 64 min
Usch å fy, fartlek med halt underlag på Lidingö, smärtsamt men (förhoppningsvis) nyttigt
tot 13 km varav 6 fartlek 64 min
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 22:45Underbart bra, 11,5 km i 4:50-tempo utan att knappt bli andfådd och med 155 i snittpuls. Det märks att maraträningen ger framsteg!
Underbart bra, 11,5 km i 4:50-tempo utan att knappt bli andfådd och med 155 i snittpuls. Det märks att maraträningen ger framsteg!
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 11:09Snöskottning, svettigt.
Snöskottning, svettigt.