Quote from Elias Engqvist on 9 November 2010, 21:10Första "riktiga" passet sen i somras - det var jobbigt men nån gång ska man börja igen... Snö och slask bryr jag mig inte om alls men 8st 200m backintervaller gjorde mig trött - som det ska vara 🙂
Första "riktiga" passet sen i somras - det var jobbigt men nån gång ska man börja igen... Snö och slask bryr jag mig inte om alls men 8st 200m backintervaller gjorde mig trött - som det ska vara 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 21:28så jätteskönt och faktiskt inte ont i höften. Var dock så rädd för mörkret att jag inte vågade mig in i skogen utan sprang i diverse rundor runt bostadsområdet.
så jätteskönt och faktiskt inte ont i höften. Var dock så rädd för mörkret att jag inte vågade mig in i skogen utan sprang i diverse rundor runt bostadsområdet.
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 22:1410km i snö och slask, lite blöt om fötterna vart man.
Vurpade efter ett par kilometer, vilket kommer att ge mig ett ordentlig blåmärke i de bakre regionerna (får försöka att stå upp och jobba i morgon)
10km i snö och slask, lite blöt om fötterna vart man.
Vurpade efter ett par kilometer, vilket kommer att ge mig ett ordentlig blåmärke i de bakre regionerna (får försöka att stå upp och jobba i morgon)
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 20:32Jättehärligt. Har varit seg i kroppen och haft molande huvudvärk två dagar. Igår avstod jag löpning utan att känna mig bättre när jag vaknade i morse. Dagens lugna pass har däremot både botat huvudvärken och kickat igång kroppen igen. Nästa gång vet jag
Jättehärligt. Har varit seg i kroppen och haft molande huvudvärk två dagar. Igår avstod jag löpning utan att känna mig bättre när jag vaknade i morse. Dagens lugna pass har däremot både botat huvudvärken och kickat igång kroppen igen. Nästa gång vet jag
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 07:05Sista formtestet och tuffare träningspasset innan Bromölla halvmarathon på söndag, 38,39 på milen med kontrollerad puls och tempo,
Detta var precis vad man behöver som mentalstyrka under loppet på Söndag.
Sista formtestet och tuffare träningspasset innan Bromölla halvmarathon på söndag, 38,39 på milen med kontrollerad puls och tempo,
Detta var precis vad man behöver som mentalstyrka under loppet på Söndag.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 13:37Underbar lunchrunda ner mot Högklint med glittrande höstsol och dramatiska molnbankar över havet. Vinden var dräglig i dag men havet har inte riktigt kommit över de gångna dygnens urladdning.
Gårdagens 1-2-3-2-1 km långintervaller satt i benen så jag unn
Underbar lunchrunda ner mot Högklint med glittrande höstsol och dramatiska molnbankar över havet. Vinden var dräglig i dag men havet har inte riktigt kommit över de gångna dygnens urladdning.
Gårdagens 1-2-3-2-1 km långintervaller satt i benen så jag unn
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 16:074,3km.19:01.Jobbigt efter två veckors influenssa. Det var några minusgrader och lite snö men inte så speciellt halt.
4,3km.19:01.Jobbigt efter två veckors influenssa. Det var några minusgrader och lite snö men inte så speciellt halt.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 18:28Rätt långvarig runda med mål "inte för hög puls" :/ grått och ganska blött, inte så mkt snö eller is på asfalten. Svårt att veta vilka skor som passar.
Rätt långvarig runda med mål "inte för hög puls" :/ grått och ganska blött, inte så mkt snö eller is på asfalten. Svårt att veta vilka skor som passar.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 18:51Mycket bra pass. Tog ingen tid eller sträcka, körde bara på och flöt på perfekt.
Mycket bra pass. Tog ingen tid eller sträcka, körde bara på och flöt på perfekt.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 19:36Kändes skit! ont i höger knä och nära att göra i brallan pga thaibuffé med bl.a. friterade räkor innnan passet. Kan helt enkelt bara bli bättre:)
Kändes skit! ont i höger knä och nära att göra i brallan pga thaibuffé med bl.a. friterade räkor innnan passet. Kan helt enkelt bara bli bättre:)