Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

IOU! Fy!

Själv hittade jag tre stolta fjällskivling på kvällens runda 😉

Lite mer lycka än vad ägaren till flaskan hade:D

5km Vibram Fraggel Fötter...

Kändes skönt men det är lustigt hur mycket man kan längta efter ett terränglöp med VFF för att sedan när man står i duschen önska att man tatt något med lite mer dämpning istället : P

Edit: TGB Dyslexi

Sista Kesport cup 4km. Terräng med tiden 14:03. Rekord tiden , bättrade med tolv sekund. 🙂

Återigen ganska oförskämt lätt, jag är så stolt över att det verkar som att all denna löpträning faktiskt ger resultat och jag undrar varför jag inte börjat med intervaller tidigare! 😀

Asroligt pass körde jag idag. Jag tog mig till Slottskogsvallen och körde ett tempo pass. Jag sprang 15 varv runt den 400 meter långa banan på 27 minuter. Det här kommer att göras igen säkert.

Tomas: Jag har som vana att alltid lukta på flaskan inna jag dricker och att spruta ut första decilitern på marken just av det skäl du anger 🙂
Jag paranoid? Nja föutseende kallar jag det.

Säsongens längsta pass med en kompis. 21km med landsväg . Har tidigare på sommaren sprungit som längst 8km. Kändes tyngt efter halva sträckan,och kännedom då och då på höger knä.Annars bra pass och tiden gick fort när var inte ensam. Det tog tid 122 minut

Det kändes tufft. Testade sista 22km av LL30 banan och nådde puls på ca 95% av maxpuls och snittade ca 87% av maxpuls.
Planen var att ta ett lungt långpass 🙁 Får jobba med karaktären.

Mycket härligt pass, sprang tillsammans med äldsta dottern, vilket händer sällan (bor ca 5mil från varandra).

Märktes att jag ännu inte är helt fri från förkylningen, men trots allt ett härligt pass, lagom varmt/kallt osså.