Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 08:32Anders: kul att läsa om dina skogsäventyr. (har hänt att även jag har gjort små avstickare in i skogen ibland, kul omväxling)
gårdagen pass vart ett lugnt 12km-pass i duggregn. Känndes riktigt bra för både kropp och själ (efter lördagens intervaller)
Anders: kul att läsa om dina skogsäventyr. (har hänt att även jag har gjort små avstickare in i skogen ibland, kul omväxling)
gårdagen pass vart ett lugnt 12km-pass i duggregn. Känndes riktigt bra för både kropp och själ (efter lördagens intervaller)
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 10:24Dagens pass var en plåga. Men jag kände mentalt hur jag gjorde ännu en "strykning" på pannbenet. Varje gång man GÖR det fast varje cell protesterar blir pannbenet tjockare.
Dagens pass var en ersättning för det som skulle vara långpass igår. Det blev 15
Dagens pass var en plåga. Men jag kände mentalt hur jag gjorde ännu en "strykning" på pannbenet. Varje gång man GÖR det fast varje cell protesterar blir pannbenet tjockare.
Dagens pass var en ersättning för det som skulle vara långpass igår. Det blev 15
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 11:01Känner av gårdagens backar, så Lingling ordinerar sig vila, möjligen yoga. (H)
Känner av gårdagens backar, så Lingling ordinerar sig vila, möjligen yoga. (H)
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 11:42Anders; Javisst är det skoj att springa sådär! 🙂
Anders; Javisst är det skoj att springa sådär! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 14:13Igår 13 sköna km med två svårare. Idag samma runda för mig själv.
Igår 13 sköna km med två svårare. Idag samma runda för mig själv.
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 15:31Plågsamt! Har ont i hela kroppen nu! Testade en (delvis) ny runda idag, och den var både tuffare och längre än jag tänkt mig, så jag höll alldeles fel hastighet.
Benen var stela och stumma, och jag fick krampkänning och var tvungen att stanna ett par gång
Plågsamt! Har ont i hela kroppen nu! Testade en (delvis) ny runda idag, och den var både tuffare och längre än jag tänkt mig, så jag höll alldeles fel hastighet.
Benen var stela och stumma, och jag fick krampkänning och var tvungen att stanna ett par gång
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 18:22Helt galet bra! 😀
Nytt PB igen! 2,5km / 16 minuter, med endast två gång-vilor. Jag tar mig helt klart framåt och ser framsteg, jädrans vilket pepp det är! Till nästa gång ska jag dock försöka hålla nere tempot och istället lägga in mer spring (reducera
Helt galet bra! 😀
Nytt PB igen! 2,5km / 16 minuter, med endast två gång-vilor. Jag tar mig helt klart framåt och ser framsteg, jädrans vilket pepp det är! Till nästa gång ska jag dock försöka hålla nere tempot och istället lägga in mer spring (reducera
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 18:44Rätt så bra. Sprang för första gången 15,2km men blev lite trött på slutet, förmodligen för att jag åt så lite till lunch.
Rätt så bra. Sprang för första gången 15,2km men blev lite trött på slutet, förmodligen för att jag åt så lite till lunch.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 21:4812,5 Härligt backiga kilometer idag! Hoppas att benen är lika löpvilliga den 25 september!
12,5 Härligt backiga kilometer idag! Hoppas att benen är lika löpvilliga den 25 september!
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 19:317km i härligt tempo. Tog en avstickare in i skogen vilket inte gjorde saken sämre. (H)
7km i härligt tempo. Tog en avstickare in i skogen vilket inte gjorde saken sämre. (H)