Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens löpning var det första i dess slag på 3 år och 30kg. Fyfan vad jobbigt det var. Tog mig runt ett elljusspår som är 2,5km på 35 minuter. 😀

Gemensamt träningsultra Hornstull - Järna. Skraprade ihop 57 km enligt Bernts klocka. Stannade till o åt kycklinggyros, samt 2 glassar på vägen. Hann även med ett dopp strax utanför södertälje! Sällan jag badar 2 dgr irad!

Härligt att du kommit igång Anders! (t+)

Mitt pass kändes helt OK...var typ standardpass efter helg-vila...benen behövdes skakas igång lite osv. Blev 5 km på typ 35 min (råkade på nåt sätt av misstag stänga av tidtagning och sträckmätningen i telefonen s

Skön blåsig väder. sprang femman på elljusspåret. ökade tempot hela tiden mot slutet. Tiden blev sist 19:43. kändes lagom jobbigt. 🙂

Lunchpass runt milen med lite backträning och badstopp. Härligt tills jag på slutet stukade foten.....

Intervaller, tänk att det kan vara kul att springa så fort! (t+)

Gårdagens pass kändes semibra. Nya skor, kändes bra. Håll från postlådan 20m kändes mindre bra. Inte äta precis innan löpningen... Bättre lycka idag 😉

Dagens pass kändes faktiskt jättebra! 🙂 Jag har lagt upp ett lite Daniels-inspirerat program för sommaren. I förmiddags körde jag mitt första pass med repetitioner, det som är Daniels begrepp för intervaller i högre tempo och med mycket längre vila än i

Var stel i vänster baksida lår hela passet men det kändes inte av allt för mycket. Annars var det ett bra pass som kändes skönt både under och efter.

Liten finfin 1 km-streak idag igen... Bäckenet ligger tydligen fel å gör djävligt ont i höften samt i knät. Måste hitta en tid hos naprapat/kiropraktiker snart.....missade alltså Vansbro Marathon....Shit...Å så står ju Viiby snart på almanacken...HJÄLP..?