Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 20:27Dagens löpning var det första i dess slag på 3 år och 30kg. Fyfan vad jobbigt det var. Tog mig runt ett elljusspår som är 2,5km på 35 minuter. 😀
Dagens löpning var det första i dess slag på 3 år och 30kg. Fyfan vad jobbigt det var. Tog mig runt ett elljusspår som är 2,5km på 35 minuter. 😀
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 22:00Gemensamt träningsultra Hornstull - Järna. Skraprade ihop 57 km enligt Bernts klocka. Stannade till o åt kycklinggyros, samt 2 glassar på vägen. Hann även med ett dopp strax utanför södertälje! Sällan jag badar 2 dgr irad!
Gemensamt träningsultra Hornstull - Järna. Skraprade ihop 57 km enligt Bernts klocka. Stannade till o åt kycklinggyros, samt 2 glassar på vägen. Hann även med ett dopp strax utanför södertälje! Sällan jag badar 2 dgr irad!
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 17:08Härligt att du kommit igång Anders! (t+)
Mitt pass kändes helt OK...var typ standardpass efter helg-vila...benen behövdes skakas igång lite osv. Blev 5 km på typ 35 min (råkade på nåt sätt av misstag stänga av tidtagning och sträckmätningen i telefonen s
Härligt att du kommit igång Anders! (t+)
Mitt pass kändes helt OK...var typ standardpass efter helg-vila...benen behövdes skakas igång lite osv. Blev 5 km på typ 35 min (råkade på nåt sätt av misstag stänga av tidtagning och sträckmätningen i telefonen s
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 20:36Skön blåsig väder. sprang femman på elljusspåret. ökade tempot hela tiden mot slutet. Tiden blev sist 19:43. kändes lagom jobbigt. 🙂
Skön blåsig väder. sprang femman på elljusspåret. ökade tempot hela tiden mot slutet. Tiden blev sist 19:43. kändes lagom jobbigt. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 20:58Lunchpass runt milen med lite backträning och badstopp. Härligt tills jag på slutet stukade foten.....
Lunchpass runt milen med lite backträning och badstopp. Härligt tills jag på slutet stukade foten.....
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 22:31Intervaller, tänk att det kan vara kul att springa så fort! (t+)
Intervaller, tänk att det kan vara kul att springa så fort! (t+)
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 12:44Gårdagens pass kändes semibra. Nya skor, kändes bra. Håll från postlådan 20m kändes mindre bra. Inte äta precis innan löpningen... Bättre lycka idag 😉
Gårdagens pass kändes semibra. Nya skor, kändes bra. Håll från postlådan 20m kändes mindre bra. Inte äta precis innan löpningen... Bättre lycka idag 😉
Quote from Susan Hartley on 6 July 2010, 14:23Dagens pass kändes faktiskt jättebra! 🙂 Jag har lagt upp ett lite Daniels-inspirerat program för sommaren. I förmiddags körde jag mitt första pass med repetitioner, det som är Daniels begrepp för intervaller i högre tempo och med mycket längre vila än i
Dagens pass kändes faktiskt jättebra! 🙂 Jag har lagt upp ett lite Daniels-inspirerat program för sommaren. I förmiddags körde jag mitt första pass med repetitioner, det som är Daniels begrepp för intervaller i högre tempo och med mycket längre vila än i
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 17:06Var stel i vänster baksida lår hela passet men det kändes inte av allt för mycket. Annars var det ett bra pass som kändes skönt både under och efter.
Var stel i vänster baksida lår hela passet men det kändes inte av allt för mycket. Annars var det ett bra pass som kändes skönt både under och efter.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 17:55Liten finfin 1 km-streak idag igen... Bäckenet ligger tydligen fel å gör djävligt ont i höften samt i knät. Måste hitta en tid hos naprapat/kiropraktiker snart.....missade alltså Vansbro Marathon....Shit...Å så står ju Viiby snart på almanacken...HJÄLP..?
Liten finfin 1 km-streak idag igen... Bäckenet ligger tydligen fel å gör djävligt ont i höften samt i knät. Måste hitta en tid hos naprapat/kiropraktiker snart.....missade alltså Vansbro Marathon....Shit...Å så står ju Viiby snart på almanacken...HJÄLP..?