Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 13:16Jo, fast just nu funderar jag på var jag kan få den direkt i handen ... vill ha den genast ...
Jo, fast just nu funderar jag på var jag kan få den direkt i handen ... vill ha den genast ...
Quote from Susan Hartley on 2 July 2010, 13:20Elgiganten har den i sin nätbutik för 1649 kr. Kanske priset ligger när någonstans även i deras fysiska butik. Ring och fråga! 🙂
Elgiganten har den i sin nätbutik för 1649 kr. Kanske priset ligger när någonstans även i deras fysiska butik. Ring och fråga! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 13:21Tack för tipset!
Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 18:15Kändes förvånansvärt bra. Blev ny bästa-notering då jag lyckades jogga ihop 7.3 km (aldrig joggat så långt tidigare) på ca 51 minuter (aldrig lyckats jogga så länge i sträck heller) så inget jättetempo men bättre än inget alls 🙂
Börjar dock fundera på o
Kändes förvånansvärt bra. Blev ny bästa-notering då jag lyckades jogga ihop 7.3 km (aldrig joggat så långt tidigare) på ca 51 minuter (aldrig lyckats jogga så länge i sträck heller) så inget jättetempo men bättre än inget alls 🙂
Börjar dock fundera på o
Quote from Susan Hartley on 2 July 2010, 21:11Mycket bättre idag! Tänk vad en natts ordentlig sömn kan göra! 🙂
Mycket bättre idag! Tänk vad en natts ordentlig sömn kan göra! 🙂
Quote from Fernanda Zei on 3 July 2010, 12:24Ambitiöst långpass idag! 36,5km, aldrig sprungit så långt tidigare. 😀 Resorb, isostar, liten påse med Pollys och en välfylld vattenrygga tog mig igenom. Lite för långt för hunden nu. Trodde inte han hade någon gräns, men fick stanna och vattna honom en h
Ambitiöst långpass idag! 36,5km, aldrig sprungit så långt tidigare. 😀 Resorb, isostar, liten påse med Pollys och en välfylld vattenrygga tog mig igenom. Lite för långt för hunden nu. Trodde inte han hade någon gräns, men fick stanna och vattna honom en h
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 16:10Tävling på Finska Ylitornio. Maknads löpning. 3,2 km Asfalt 4x800m. vann och fick en ny PB med tiden 10:22. Kan vara bara nöjd! (H)
Tävling på Finska Ylitornio. Maknads löpning. 3,2 km Asfalt 4x800m. vann och fick en ny PB med tiden 10:22. Kan vara bara nöjd! (H)
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 21:58Dagens pass var en upplevelse utöver det vanliga. Sprang 3,4 km på upplandsleden längs en sjö i bara badmokasiner. Kändes som att springa barfota. Härlig känsla! Dessvärre råkade jag ut för 2 festingbett. De verkar åtminstone inte ha växt, men men, vi få
Dagens pass var en upplevelse utöver det vanliga. Sprang 3,4 km på upplandsleden längs en sjö i bara badmokasiner. Kändes som att springa barfota. Härlig känsla! Dessvärre råkade jag ut för 2 festingbett. De verkar åtminstone inte ha växt, men men, vi få
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 09:00VARMT. Höll på att snava några gånger, vet inte om det var värmen eller dåligt med sömn - man sover ju dåligt så här års också! Men ville göra ett pass i terrängen idag. Långpass som skulle varit 11 km men blev lite kortare.
VARMT. Höll på att snava några gånger, vet inte om det var värmen eller dåligt med sömn - man sover ju dåligt så här års också! Men ville göra ett pass i terrängen idag. Långpass som skulle varit 11 km men blev lite kortare.
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 11:54VARMT! Jag uppfann ett nytt ord under dagens långpass:
- FÖRVÄNTANSTRÖTTHET -
Jag sa till mig själv när jag sprungit ca 11 km i 25+ grader och gassande sol: "Uj, UJ, Nu måste du vara jättetrött, så varmt, så backigt, vätskan räcker aldrig..." etc. etc.
VARMT! Jag uppfann ett nytt ord under dagens långpass:
- FÖRVÄNTANSTRÖTTHET -
Jag sa till mig själv när jag sprungit ca 11 km i 25+ grader och gassande sol: "Uj, UJ, Nu måste du vara jättetrött, så varmt, så backigt, vätskan räcker aldrig..." etc. etc.