Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 13:44Häromdagen förvånansvärt skön 24 km-runda på Härnön, trots ca 400 m i klättring. Nu blir det strax dags igen. Perfekt löptemperatur. Något ska man ha som bonus när sommarvärmen inte infinner sig.
Häromdagen förvånansvärt skön 24 km-runda på Härnön, trots ca 400 m i klättring. Nu blir det strax dags igen. Perfekt löptemperatur. Något ska man ha som bonus när sommarvärmen inte infinner sig.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 14:14Pust! Varmt så det gick runt i huvudet... Körde ett lunchpass med intervallstege 2,5km-2km-1,5km-1km-0,5km i 3.50-fart och 500 meters joggvila. Rundade av med ett par km barfota på gräs/grus.
Jag hade glömt hur j**la jobbigt det är att springa snabbt när
Pust! Varmt så det gick runt i huvudet... Körde ett lunchpass med intervallstege 2,5km-2km-1,5km-1km-0,5km i 3.50-fart och 500 meters joggvila. Rundade av med ett par km barfota på gräs/grus.
Jag hade glömt hur j**la jobbigt det är att springa snabbt när
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 22:088km med en snittpuls på 87% av maxpuls (dags att uppdatera min maxpuls tror jag)
Illamående efter avslutad runda med tom mage som resultat. Trots det så känndes det bra idag.
Lite mat och sömn på det här så är man på topp igen.
8km med en snittpuls på 87% av maxpuls (dags att uppdatera min maxpuls tror jag)
Illamående efter avslutad runda med tom mage som resultat. Trots det så känndes det bra idag.
Lite mat och sömn på det här så är man på topp igen.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 22:38Efter att aldrig ha sprunit längre än till bussen i hela mitt liv ungefär så började jag på i vintras o försöka ta mig en halvmil på under 40 minuter. Efter några veckor på löpband så gick det, 39:40 eller så 😉
Sedan blev det semester och övergick till
Efter att aldrig ha sprunit längre än till bussen i hela mitt liv ungefär så började jag på i vintras o försöka ta mig en halvmil på under 40 minuter. Efter några veckor på löpband så gick det, 39:40 eller så 😉
Sedan blev det semester och övergick till
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 22:59Dryga 14 kilometer varav 3 varv uppför Hammarby skidbacke. Återstår att se om jag kommer komma upp ur sängen och ta mig till jobbet imorgon. 😀
Dryga 14 kilometer varav 3 varv uppför Hammarby skidbacke. Återstår att se om jag kommer komma upp ur sängen och ta mig till jobbet imorgon. 😀
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 23:06Tänkta 11 km blev 7,4 🙁 Ont i knäna och synrubbningar på vänster ögat fick mig att lägga ner i förtid... Ingen kul känsla... Men de nya löparskorna var sköna 🙂
Tänkta 11 km blev 7,4 🙁 Ont i knäna och synrubbningar på vänster ögat fick mig att lägga ner i förtid... Ingen kul känsla... Men de nya löparskorna var sköna 🙂
Quote from Susan Hartley on 2 July 2010, 07:35Gårdagens pass förvisso, men jag vill ändå ventilera det: Förjävligt, kan det nog bäst beskrivas som. 12 timmars sömn på hela veckan, stress och deadline, resulterade i slöa ben och ingen ork alls på gårdagens snabbdistanspass. Benen kändes slappa som död
Gårdagens pass förvisso, men jag vill ändå ventilera det: Förjävligt, kan det nog bäst beskrivas som. 12 timmars sömn på hela veckan, stress och deadline, resulterade i slöa ben och ingen ork alls på gårdagens snabbdistanspass. Benen kändes slappa som död
Quote from Jonny Persson on 2 July 2010, 08:15Svettig morgonlöpning innan frukost idag. Inte kul med ryggsäck i värmen... Nöjd med avslutande milen på ca 36 minuter!
Svettig morgonlöpning innan frukost idag. Inte kul med ryggsäck i värmen... Nöjd med avslutande milen på ca 36 minuter!
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 10:45Varmt! Tog tid att komma ut, behövde vakna till. Körde tempo i terrängen ... men höll farten rätt bra. Tror jag - vore kul att veta hur långt spåret är _egentligen_ 😉
Varmt! Tog tid att komma ut, behövde vakna till. Körde tempo i terrängen ... men höll farten rätt bra. Tror jag - vore kul att veta hur långt spåret är _egentligen_ 😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 10:57Köp en GPS?
Köp en GPS?