Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Thorbjörn: Den drömgränsen knäckte du med råge (men det visste jag att du skulle göra)! Härligt! (t+)

Hej!
Bra jobbat Thorbjörn. Jag siktar på 20min 5km och förstår att farten behöver vara hög för att springa under 40 på milen. Sprang igår intervall för första ggr, kändes bra. Våndades innan för ansträngningen men 4X4 intervall gör det hanterligt, man beh

6,5 km ...kändes bra...blev inte alls särsklit trött. bara benen som kändes som bly från första steg till sista...men det kan jag härda ut så länge pulsen och andningen är lugn och jämn

Kändes bra, simmade i Sigtunafjärden. Blev till slut 1,5km. Mycket längre än vad jag trodde. Svårt att bedöma avstånd till sjöss.

Är 3e veckan efter 4 års icketräning som jag joggar nu. Benen började tunga, kände av dom ofantligt tidigt efter två dagars vila, men efter ett tag så blev det bättre och lyckades ta mig längre än någonsin tidigare (6.14 km).

Är som sagt 3e veckan av jo

8 km fartlek i gömmarskogen... Var det inte mer kuperat hann jag tänka första 5 minuterna där jag gick rätt hårt, sjukt jobbigt sedan. Det är inte två steg ute i skogen som är lika 😉

Underbart! Jag var ute ca 8,5 km på lunchen i sommarvärmen. Sprang på Södermalm och passerade Vitabergsparken där jag hittade en utedusch jag kunde svalka av mig i - gissa om barnen som lekte där gjorde stora ögon när det kom en tant ångande och hoppade i

Varmt! Lättpass, kort och lätt. Men varmt.

Benen var extremt tunga. Kom aldrig in i joggen riktigt utan fick tvinga med mig benen i varje steg. Blev ett kort pass som ändå kändes tungt och jobbigt, får se vad benen säger under nästa pass på torsdag...

Svalt, fågelkvittrigt, tyst, disigt, lättsprunget, underbart!

7 km halv sex imorse.

🙂