Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 22:31jonas- kan det vara maran i tromsö du ska springa??
mitt pass idag blev 10,2 km i 18 grader och sol 🙂
jonas- kan det vara maran i tromsö du ska springa??
mitt pass idag blev 10,2 km i 18 grader och sol 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 22:40Artic Circle Marathon den 3 juli ska jag springa i Överkalix. Men den i Tromsö har liknande koncept. Hade gärna sprungit på natten för det kan bli riktigt varmt i Överkalix på sommaren.
Artic Circle Marathon den 3 juli ska jag springa i Överkalix. Men den i Tromsö har liknande koncept. Hade gärna sprungit på natten för det kan bli riktigt varmt i Överkalix på sommaren.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 17:10Tävling på Lördag. 4,2 km. med tid 16,00. halvasträckan hård motvind. hade ingen drag hjälp. Då missade mitt förra årets rekård med 13 sekunder. 🙁
Tävling på Lördag. 4,2 km. med tid 16,00. halvasträckan hård motvind. hade ingen drag hjälp. Då missade mitt förra årets rekård med 13 sekunder. 🙁
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 18:30Sammanfattning av dagens pass; "Hur segt kan det vara!?" 🙁
Sammanfattning av dagens pass; "Hur segt kan det vara!?" 🙁
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 18:31En härlig runda på 14 km,fick till och med lite solglimtar!:-)
En härlig runda på 14 km,fick till och med lite solglimtar!:-)
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 19:20Inte kul idag, illamående å tunga ben. Tur att 99 pass av 100 är roliga så det dröjer till nästa gång
Inte kul idag, illamående å tunga ben. Tur att 99 pass av 100 är roliga så det dröjer till nästa gång
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 19:45sega tunga långsamma kilometrar...men ibland är det bara så...som sagt, tur att de flesta pass är roliga!
sega tunga långsamma kilometrar...men ibland är det bara så...som sagt, tur att de flesta pass är roliga!
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:29Dagens pass, 17,5 km, kändes väldigt bra men efteråt........ efter 10 min kom frossan och när jag skulle äta middag var all aptit som bortblåst :-(. Sitter och huttrar framför datorn nu.......
Dagens pass, 17,5 km, kändes väldigt bra men efteråt........ efter 10 min kom frossan och när jag skulle äta middag var all aptit som bortblåst :-(. Sitter och huttrar framför datorn nu.......
Quote from Elias Engqvist on 14 June 2010, 21:30De första 20 km ung. gick som en dans sen blev det tungt tungt tungt och det gjorde ont ont ont hjärtat hoppade som en galning och jag fick blodblåsor på båda stortåna - men det var skönt att komma hem och dricka alla möjliga drickor...
De första 20 km ung. gick som en dans sen blev det tungt tungt tungt och det gjorde ont ont ont hjärtat hoppade som en galning och jag fick blodblåsor på båda stortåna - men det var skönt att komma hem och dricka alla möjliga drickor...
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 05:59Idag kändes det om möjligt ännu bättre än tidigare i veckan. Börjar äntligen knapra på km-tiden. 🙂
Idag kändes det om möjligt ännu bättre än tidigare i veckan. Börjar äntligen knapra på km-tiden. 🙂