Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:13Sprang veckans långpass, 30 km...var riktigt segt i benen då veckan har innehållit en hel del träning med både fart och längre pass. En hård vecka till blir det inför Sthlm Marathon för att sedan börja lätta på träningen och sikta på att få in lite mera f
Sprang veckans långpass, 30 km...var riktigt segt i benen då veckan har innehållit en hel del träning med både fart och längre pass. En hård vecka till blir det inför Sthlm Marathon för att sedan börja lätta på träningen och sikta på att få in lite mera f
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 23:15Idag kändes det magiskt! Sprang en mil på under 60 min för första gången. Då inkluderade det ändå en uppvärmningskilometer på 6,37 efter att jag klantat till mina inställningar i klockan. 10 km gick på 57,57 (5,48/km) trots det strulet.
Så jag är läskigt
Idag kändes det magiskt! Sprang en mil på under 60 min för första gången. Då inkluderade det ändå en uppvärmningskilometer på 6,37 efter att jag klantat till mina inställningar i klockan. 10 km gick på 57,57 (5,48/km) trots det strulet.
Så jag är läskigt
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 23:20Skönt trots att det blev 22km istället för 24 km och i snigelfart! Kom hem 23:55 så fick jogga ifred också. 😉
Skönt trots att det blev 22km istället för 24 km och i snigelfart! Kom hem 23:55 så fick jogga ifred också. 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 21:1516,6 km barfota, nytt rekord. Kändes bra under passet men jag misstänker att jag kommer tycka annorlunda imorgon.
16,6 km barfota, nytt rekord. Kändes bra under passet men jag misstänker att jag kommer tycka annorlunda imorgon.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 21:57Dagens runda känndes mycket bra. 11km i lagom tempo, fick dessutom njuta av en fin solnedgång.
Christian: Det är bara att lyfta på hatten och gratulera.
Olle: när du springer barfota, vilket underlag springer du på?
Dagens runda känndes mycket bra. 11km i lagom tempo, fick dessutom njuta av en fin solnedgång.
Christian: Det är bara att lyfta på hatten och gratulera.
Olle: när du springer barfota, vilket underlag springer du på?
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 22:10Rickard: Vilket underlag som helst egentligen. Just den här rundan var 6 km asfalt och resten på ett motionsspår som är en blandning av grus, sand och jord. Lite för mycket grus för att jag ska vara nöjd men man kan ju inte få allt. Hade bara åkt skidor d
Rickard: Vilket underlag som helst egentligen. Just den här rundan var 6 km asfalt och resten på ett motionsspår som är en blandning av grus, sand och jord. Lite för mycket grus för att jag ska vara nöjd men man kan ju inte få allt. Hade bara åkt skidor d
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 22:17Full av beundran Olle....Kommer ihåg att man som barn kutade hela sommrar barfota på grusvägar å liknande. I förra sommaren var jag skadad å joggade barfota i gräset här hemma....skulle sedan över grusgången in i köket å dricka....herre djävlar va ont det
Full av beundran Olle....Kommer ihåg att man som barn kutade hela sommrar barfota på grusvägar å liknande. I förra sommaren var jag skadad å joggade barfota i gräset här hemma....skulle sedan över grusgången in i köket å dricka....herre djävlar va ont det
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 22:19Dagens pass kändes ganska tungt, men det var lite ovanligt långt, skönt när man gjort det 🙂
Dagens pass kändes ganska tungt, men det var lite ovanligt långt, skönt när man gjort det 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 22:57Kjell: Skor funkar lite som öronproppar har jag märkt. När man först tar av dem är fötterna superkänsliga eftersom de vant sig vid att inte ha kontakt med underlaget men man vänjer sig snabbt.
Kjell: Skor funkar lite som öronproppar har jag märkt. När man först tar av dem är fötterna superkänsliga eftersom de vant sig vid att inte ha kontakt med underlaget men man vänjer sig snabbt.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 09:29Dagens pass är inställt tills vidare, Lillan mår dåligt efter vaccinationen. Men gårdagens Akelepass var OK, men luftfuktigheten var jobbig. Och myggen.
Dagens pass är inställt tills vidare, Lillan mår dåligt efter vaccinationen. Men gårdagens Akelepass var OK, men luftfuktigheten var jobbig. Och myggen.