Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Bästa träningen så långt knappt över 2 mil i 4,16 Tempo jiipii

Dagens pass var ganska tungt, hade en hel del träningsvärk efter måndagens gympass som var det första på drygt två månader. (H)

En snabbis på 6,7 km på lunchen. Kändes lite olustigt innan jag kommit bort från gymmets kvarter för det sprang omkring en galning och slogs helt oprovocerat i närheten. Jag fick lite fart under fötterna.....

Katastrof! Jätteont i ett knä efter ett par kilometer. Inte kul alls... 🙁

Tungt. Hade sällskap första halvan i lite för högt tempo och fick betala för det under andra halvan.

Den vanliga morgonrunda på 18 km gick som smort: Börjar med 1 timmes gång, springer resten av sträckan (blev 50 minuters löpning fram till dörren).

Första gången jag sprang på något år, jag trodde att sträckan jag sett ut skulle vara plogad men den bestod istället av halvmeterdjup ojämt packad snö, och mina skor var hiskeligt hala.
Jag envisades självklart ändå, resultatet var mycket snö i skorna sam

Farten ökar markant nu när all snö har försvunnit. Känns bra

Jobbigt. Har inte sprungit på ett tag, men det blev en kort runda idag. Äntligen.

6km. Försökte ta det lugnt! Tiden var 29:02. Lyckades ha lagom tempo om början ,men slutet blir det ökning. Jag har svårt att springa lugnt när man ska göra det! 🙂