Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 11:26Bästa träningen så långt knappt över 2 mil i 4,16 Tempo jiipii
Bästa träningen så långt knappt över 2 mil i 4,16 Tempo jiipii
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 12:01Dagens pass var ganska tungt, hade en hel del träningsvärk efter måndagens gympass som var det första på drygt två månader. (H)
Dagens pass var ganska tungt, hade en hel del träningsvärk efter måndagens gympass som var det första på drygt två månader. (H)
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 20:05En snabbis på 6,7 km på lunchen. Kändes lite olustigt innan jag kommit bort från gymmets kvarter för det sprang omkring en galning och slogs helt oprovocerat i närheten. Jag fick lite fart under fötterna.....
En snabbis på 6,7 km på lunchen. Kändes lite olustigt innan jag kommit bort från gymmets kvarter för det sprang omkring en galning och slogs helt oprovocerat i närheten. Jag fick lite fart under fötterna.....
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 13:53Katastrof! Jätteont i ett knä efter ett par kilometer. Inte kul alls... 🙁
Katastrof! Jätteont i ett knä efter ett par kilometer. Inte kul alls... 🙁
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 15:00Tungt. Hade sällskap första halvan i lite för högt tempo och fick betala för det under andra halvan.
Tungt. Hade sällskap första halvan i lite för högt tempo och fick betala för det under andra halvan.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 18:11Den vanliga morgonrunda på 18 km gick som smort: Börjar med 1 timmes gång, springer resten av sträckan (blev 50 minuters löpning fram till dörren).
Den vanliga morgonrunda på 18 km gick som smort: Börjar med 1 timmes gång, springer resten av sträckan (blev 50 minuters löpning fram till dörren).
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:41Första gången jag sprang på något år, jag trodde att sträckan jag sett ut skulle vara plogad men den bestod istället av halvmeterdjup ojämt packad snö, och mina skor var hiskeligt hala.
Jag envisades självklart ändå, resultatet var mycket snö i skorna sam
Första gången jag sprang på något år, jag trodde att sträckan jag sett ut skulle vara plogad men den bestod istället av halvmeterdjup ojämt packad snö, och mina skor var hiskeligt hala.
Jag envisades självklart ändå, resultatet var mycket snö i skorna sam
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:33Farten ökar markant nu när all snö har försvunnit. Känns bra
Farten ökar markant nu när all snö har försvunnit. Känns bra
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 23:10Jobbigt. Har inte sprungit på ett tag, men det blev en kort runda idag. Äntligen.
Jobbigt. Har inte sprungit på ett tag, men det blev en kort runda idag. Äntligen.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 23:186km. Försökte ta det lugnt! Tiden var 29:02. Lyckades ha lagom tempo om början ,men slutet blir det ökning. Jag har svårt att springa lugnt när man ska göra det! 🙂
6km. Försökte ta det lugnt! Tiden var 29:02. Lyckades ha lagom tempo om början ,men slutet blir det ökning. Jag har svårt att springa lugnt när man ska göra det! 🙂