Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Sjukt jobbigt och alldeles underbart! Årspremiär på tartan idag och jag bet ihop och genomförde passet som tänkt trots att jag var nära att ge upp flera gånger. Nöjd!

Jobbigt ! Har börjat tanka till Tornedalsloppet som är på söndag,med klassisk stil (45km). När magen är propp full är det jobbigt att springa!:-)

Solen sken och 15 grader varmt iförd löpartights, underställströja, t-shirt och solglasögon!

Gissa om man trivdes i solgazzet!(t+)

2 grader, mulet och hygglig luftfuktighet. Skönt att slippa svettas och att gruset döljer asfalten och isen.

Bra.!

intervallpass idag, känns bra inför söndagen lopp på Djurgården

Sagolikt trots att det blev milen på löpbandet när våren kommit till Stockholm. Varför? Jo, det var första löpningen efter en elak förkylning och jag var osäker på om jag skulle klara av att springa överhuvudtaget. Nu gick det över förväntan även om orken

mycket bra. de blev 30min på bandet+30min spinning samt 45min box:-D nöjd!!! + att de är såååååå härligt ute,de gör att man känner sig extra glad(H)

Mitt vanliga 4,3km På tid 21:10. Det var jobbigt därför att det var oblogade trottoarer.Hade ingen "fäste " under foten!

Ganska tungt, känner att jag är ovan att springa.
Dimma och koltrastar