Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

-9C kallt. Fin solsken! Mitt vanliga byrunda 4,3Km. Det dog 19:39 min. den här gången. var stel om i gårdagens gympa och volleyboll. (H)

Ett rent pliktpass, ett sånt där man bara gör för att man skulle må dåligt av att inte göra det men man får inte ut något väldigt exalterande av det heller om man säger så...

Otroligt dåligt pass!

24h flygning i kroppen och ett skavsår som övergått till blodsår.

34 min 45 sek
7,54 km

Gav upp vid 7km och tog mig hem istället för att springa extra slingan. Men kändes skönt i lite kallare luft.

Shortspremiär! (Nåja, korttights i vilket fall)

Fem grader är mer än nog när fyrahundringar VO2max står på menyn. Det var dock skönt med överdragsbyxor på upp- och ned-joggen.

En underbar dag för ett långpass, barnvakt kom och hämtade barnen och åkte hem till dem och jag sprang efter. Blev närmare 28km i vårsolen. Fantastiskt. Ibland är man nöjd att jogga lite.

Fint! Enstaka minusgrad och is på pölarna. Sol över Edsviken och hägrar som lyfte. Bara jag ute. Malde på i ett "kort L-pass" poch höll pulsen nere, och det GICK!

Aquasockspass på 35 min på översnöade gångvägar med upptrampade stigar. Terränglöpningskänsla!
Bara sprungit ute i aquasocks 2 ggr, 1 gång i veckan och de var på 22 min på väg täckt av hårdpackad is väg så sitter och gnuggar vaderna och hoppas att den mju

Morgonrunda på knappt 22km med massa vatten och ett antal sträckor med blöt is. En vurpa efter att foten försvann ner i stigen och fastnade. Annars var det en bra runda med skönt väder och rådjur intill stigen.

Min vanliga 4,2km runda! tunga fötter för veckans annat träning!men nu kunde hålla farten lite lugnare(20:47) ,som har varit svårt mig! Och vart det bästa vilken härligt väder! (H)

28 km i härligt vårväder är helt ok! 🙂