Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 20:13-9C kallt. Fin solsken! Mitt vanliga byrunda 4,3Km. Det dog 19:39 min. den här gången. var stel om i gårdagens gympa och volleyboll. (H)
-9C kallt. Fin solsken! Mitt vanliga byrunda 4,3Km. Det dog 19:39 min. den här gången. var stel om i gårdagens gympa och volleyboll. (H)
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 20:31Ett rent pliktpass, ett sånt där man bara gör för att man skulle må dåligt av att inte göra det men man får inte ut något väldigt exalterande av det heller om man säger så...
Ett rent pliktpass, ett sånt där man bara gör för att man skulle må dåligt av att inte göra det men man får inte ut något väldigt exalterande av det heller om man säger så...
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 20:42Otroligt dåligt pass!
24h flygning i kroppen och ett skavsår som övergått till blodsår.
34 min 45 sek
7,54 kmGav upp vid 7km och tog mig hem istället för att springa extra slingan. Men kändes skönt i lite kallare luft.
Otroligt dåligt pass!
24h flygning i kroppen och ett skavsår som övergått till blodsår.
34 min 45 sek
7,54 km
Gav upp vid 7km och tog mig hem istället för att springa extra slingan. Men kändes skönt i lite kallare luft.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 17:45Shortspremiär! (Nåja, korttights i vilket fall)
Fem grader är mer än nog när fyrahundringar VO2max står på menyn. Det var dock skönt med överdragsbyxor på upp- och ned-joggen.
Shortspremiär! (Nåja, korttights i vilket fall)
Fem grader är mer än nog när fyrahundringar VO2max står på menyn. Det var dock skönt med överdragsbyxor på upp- och ned-joggen.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 19:42En underbar dag för ett långpass, barnvakt kom och hämtade barnen och åkte hem till dem och jag sprang efter. Blev närmare 28km i vårsolen. Fantastiskt. Ibland är man nöjd att jogga lite.
En underbar dag för ett långpass, barnvakt kom och hämtade barnen och åkte hem till dem och jag sprang efter. Blev närmare 28km i vårsolen. Fantastiskt. Ibland är man nöjd att jogga lite.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 09:26Fint! Enstaka minusgrad och is på pölarna. Sol över Edsviken och hägrar som lyfte. Bara jag ute. Malde på i ett "kort L-pass" poch höll pulsen nere, och det GICK!
Fint! Enstaka minusgrad och is på pölarna. Sol över Edsviken och hägrar som lyfte. Bara jag ute. Malde på i ett "kort L-pass" poch höll pulsen nere, och det GICK!
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 09:43Aquasockspass på 35 min på översnöade gångvägar med upptrampade stigar. Terränglöpningskänsla!
Bara sprungit ute i aquasocks 2 ggr, 1 gång i veckan och de var på 22 min på väg täckt av hårdpackad is väg så sitter och gnuggar vaderna och hoppas att den mju
Aquasockspass på 35 min på översnöade gångvägar med upptrampade stigar. Terränglöpningskänsla!
Bara sprungit ute i aquasocks 2 ggr, 1 gång i veckan och de var på 22 min på väg täckt av hårdpackad is väg så sitter och gnuggar vaderna och hoppas att den mju
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 12:09Morgonrunda på knappt 22km med massa vatten och ett antal sträckor med blöt is. En vurpa efter att foten försvann ner i stigen och fastnade. Annars var det en bra runda med skönt väder och rådjur intill stigen.
Morgonrunda på knappt 22km med massa vatten och ett antal sträckor med blöt is. En vurpa efter att foten försvann ner i stigen och fastnade. Annars var det en bra runda med skönt väder och rådjur intill stigen.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 14:33Min vanliga 4,2km runda! tunga fötter för veckans annat träning!men nu kunde hålla farten lite lugnare(20:47) ,som har varit svårt mig! Och vart det bästa vilken härligt väder! (H)
Min vanliga 4,2km runda! tunga fötter för veckans annat träning!men nu kunde hålla farten lite lugnare(20:47) ,som har varit svårt mig! Och vart det bästa vilken härligt väder! (H)
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 14:5528 km i härligt vårväder är helt ok! 🙂
28 km i härligt vårväder är helt ok! 🙂